اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان:

سطح رقابت‌های پاورلیفتینگ بسیار بالا بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان گفت: سطح رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی استان اصفهان که در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته برگزار شد بسیار بالا بود.

سطح رقابت‌های پاورلیفتینگ بسیار بالا بود

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی استان اصفهان که در چهار رده سنی و در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته برگزار شد از سطح بسیار بالایی برخوردار بود که در پایان نیز در رده سنی نوجوانان که با حضور 25 نفر شرکت کننده و در قالب هفت تیم برگزار شد هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان شهرضا با 60 امتیاز در رده نخست، باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام توان اصفهان با 47 امتیاز دوم و هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان شهرضا با 42 امتیاز سوم شد.

وی تاکید کرد: در رده سنی جوانان نیز که با حضور 22 نفر شرکت کننده و در قالب پنج تیم برگزار شد هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان خوانسار با 52 امتیاز اول شد و باشگاه‌های بدن‌سازی و پرورش اندام توان اصفهان و مردان آهنین گلپایگان به ترتیب با 51 و 41 امتیاز دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت پرورش اندام استان همچنین به نتایج رده سنی بزرگسالان اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها نیز با حضور 23 نفر در قالب شش تیم برگزار شد که تیم هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان خوانسار با 54 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام المپیاد داران با 53 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد و تیم باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام ایلیا گلپایگان نیز با کسب 36 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین رقابت‌های پیشکسوتان نیز با حضور 22 نفر در قالب چهار تیم برگزار شد که در پایان مسابقات این رده سنی نیز تیم باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام مردان آریایی با کسب 120 امتیاز به مقام نخست رسید، باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام توان الف با 57 امتیاز دوم شد و باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام توان ب نیز با 38 امتیاز به رتبه سومی بسنده کرد.

پرورش تاکید کرد: در پایان این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم کلیه رده‌های سنی حکم و مدال قهرمانی و به تیم‌های نخست تا سوم نیز حکم و کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول