اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

قهرمانی ورزشکار روشندل قزوینی در مسابقات پاورلیفتینگ

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزشکار روشندل قزوینی در در مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان کشور قهرمان شد.

قهرمانی ورزشکار روشندل قزوینی در مسابقات پاورلیفتینگ
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: حاجی کریمی با ثبت رکورد 332.5 کیلوگرم عنوان قهرمانی وزن 60 کیلوگرم این مسابقات که در رشت برگزار شد را به دست آورد.
وی ادامه داد: یاشار رحمتی دیگر نماینده قزوین در این مسابقات نیز در دسته 100 کیلوگرم بزرگسالان در جای پنجم قرار گرفت، همچنین تیم گلبال گروه بهداشتی فیروز قزوین در رقابت‌های دور رفت لیگ دسته دوم گلبال کشور در همدان پس از تیم بهزیستی اصفهان، با کسب 9 امتیاز در مکان دوم ایستاد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: تیم شطرنج هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان با پنج ورزشکار اول آذر ماه در رقابت‌های قهرمانی کشور در مازندران حضور خواهد یافت.
وی عنوان کرد: علیرضا قورچی بیگی، مجید باقری، سید‌عماد موسوی، مهدی مرادی، مهدی‌ آبادی و عباس یزدی شطرنج‌بازان قزوینی حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند که هدایت و سرمربی‌گری آنها برعهده علی مهرپرور است.
محمودی با اشاره به مسابقات تنیس روی میز اظهار کرد:  یک مقام پنجم و یک مقام پانزدهم حاصل کار بانوان قزوینی در مسابقات تنیس روی میز دسته برتر بانوان کشور شد.
وی اعلام کرد: پایان رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر بانوان که به میزبانی قزوین در خانه بین‌المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شده بود با کسب مقام پنجم سولماز رحمان محمد‌پور و همچنین رتبه پانزدهم برای زهرا نیاقی‌ها به پایان رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: این مسابقات که به میزبانی قزوین و با حضور 16 پینگ‌پنگ‌باز برگزار شد، بعد از انجام 15 دور سولماز محمدپور از قزوین با 24 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد و زهرا نیاقی‌ها دیگر تنیسور قزوینی با 18 امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول