اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

حضور تیم پاورلیفتینگ قزوین در رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از حضور تیم پاورلیفتینگ (ددلیفت) استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

حضور تیم پاورلیفتینگ قزوین در رقابت‌های کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: تیم پاورلیفتینگ (ددلیفت) استان با 17 ورزشکار برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور به ورامین می‌رود.
وی ادامه داد: بدنسازان قزوینی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت که علی ذوالقدر، محسن جعفری، سیاوش شمسی، سعید آزاد فلاح و مجید قربانی ورزشکاران تیم ددلیفت قزوین در رده سنی نوجوانان هستند که به ترتیب در اوزان مختلف در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف رقبای خود می‌روند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: علی کشاورزی، محمد دودانگه، ابراهیم کشاورزی و حسن جباری (یک وزن)، محمد کشاورزی، سعید آدینه‌وند و علی قنبری نیز نمایندگان تیم قزوین در بخش جوانان را تشکیل می‌دهند.
وی افزود: اکبر عبادی در وزن +120 کیلوگرم تنها نماینده تیم ددلیفت قزوین در رده سنی بزرگسالان رقابت‌های قهرمانی کشور است و حسن عرب بافرانی، شاپور کاکایی و علی کشاورز (یک وزن) و عباس طهماسب نیز ورزشکاران پیشکسوت تیم قزوین در این مسابقات هستند.
محمودی عنوان کرد: هدایت تیم ددلیفت قزوین در مسابقات قهرمانی کشور نیز برعهده حمزه کشاورزی از مربیان مطرح و سرشناس بدنسازی استان قزوین است.
وی با اشاره به برتری پرگل تیم هیئت فوتبال قزوین مقابل تیم ماکو جوان اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال قزوین در هفته چهارم از دیدارهای دور رفت لیگ دسته یک فوتسال کشور در برابر میزبان خود تیم ماکو به برتری قاطع هفت بر دو دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: در هفته چهارم این رقابت‌ها چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم ماکو جوان در سالن ولیعصر این شهر میزبان تیم هیئت فوتسال قزوین بود که در این دیدار مجموعا 9 گل از دروازه ها گذشت.
وی عنوان کرد: قضاوت این دیدار را علی حیرتی به همراه انور ابراهیمی و کمال بایزیدی بر عهده داشتند؛ تیم ماکو جوان در سومین دیدار خود در مصاف با آرش بتون قزوین نتیجه را چهار بر سه واگذار کرده بود.
محمودی گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور امسال با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که تیم‌ ماکو جوان در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌های شهروند بابل، استیل آذین تهران، شهرداری تبریز، فردوسی مشهد، فرش آراء مشهد، آرش بتون قزوین و هیئت فوتبال قزوین هم گروه است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول