اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش نابینایان مازندران خبر داد

درخشش ملی‌پوشان مازندرانی در رقابت‌های جهانی پاورلیفتینگ آمریکا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران از درخشش ملی‌پوشان مازندرانی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جهان در آمریکا خبر داد.

درخشش ملی‌پوشان مازندرانی در رقابت‌های جهانی پاورلیفتینگ آمریکا

ابوطالب باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این رقابت‌‌ها دو ملی‌پوش مازندرانی موفق به کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

وی از کسب سه مدال توسط میرشکاری خبر داد و افزود: جمشید میرشکاری در روز نخست این مسابقات در دسته 100 کیلو گرم موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره در دو رشته پرس سینه و پاورلیفتینگ شد.

باقری تصریح کرد: در روز دوم نیز اسفندیار ولی‌پور در دسته 125+ کیلوگرم در دو بخش پرس سینه و پاورلیفتینگ موفق به کسب دو مدال برنز شد.

رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان مازندران ابراز داشت: با توجه به کسب پنج مدال کسب توسط دو ورزشکار نابینا مازندرانی در کسب مقام قهرمانی تیم ملی، این دو ملی‌پوش مازندرانی نقش به‌سزایی داشتند.

این مسئول از عنوان قهرمانی تیم ملی ایران دراین رقابت‌ها خبر داد و بیان داشت: در دهمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جهان تیم ملی ایران با چهار مدال طلا، شش مدال نقره و چهار مدال برنز و با 60 امتیاز قهرمان شد.

باقری عنوان کرد: پس از ایران 60 امتیازی تیم‌های اوکراین و روسیه به ترتیب با 58 و 57 امتیاز دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان مازندران ادامه داد: به طور هیئت استان به همت اداره کل ورزش و جوانان تدارک لازم برای استقبال این دو ملی‌پوشان انجام داد.

وی در پایان اذعان داشت: دهمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان در شهر اورلاندو از ایالت فلوریدا آمریکا با حضور کشورهای مختلف برگزار شد. 

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول