اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان:

مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان از برگزاری مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان خبر داد.

مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ در زنجان برگزار می‌شود

سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان زمان برگزاری مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ استان زنجان را 31 شهریور اعلام کرد و اظهار داشت: وزن‌کشی مسابقات یک روز قبل از مسابقات یعنی 30 شهریور ماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت انتخابی استانی برگزار می‌شود، افزود: تجربه نشان می‌دهد در حدود 100 نفر در مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ انتخابی تیم استان زنجان حضور می‌یابند.

رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان تصریح کرد: منتخبان مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور که به احتمال زیاد در هفتم مهرماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان استان زنجان در شهر ابهر طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: این مسابقات به شیوه کشوری برگزار شد.

صفری با اشاره به اینکه هدفگذاری مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در استان زنجان برای مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در سال آینده انجام شده است، اضافه کرد: مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان استان با حضور 12 نفر از منتخبان باشگاه‌های استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان استان زنجان در پارک پردیس شهر ابهر برگزار شده است، از همکاری شهرداری و شورای شهر این شهر تقدیر کرد.

رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان، غلتاندن لاستیک 40 کیلوگرمی، بالا بردن کنده 100 کیلوگرمی، حمل چمدان 220 کیلوگرمی، حرکات سه‌گانه شامل گوی 80 کیلوگرمی، کیسه شنی 100 کیلوگرمی و گوی 120 کیلوگرمی و در نهایت کشیدن کامیون را از جمله آیتم‌های در نظر گرفته شده برای مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان استان زنجان بوده است.

وی اضافه کرد: علی خلیفه از باشگاه ابرمردان ابهر در مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان استان زنجان با 51 امتیاز، مقام نخست، غلامرضا اسم‌خانی از باشگاه ستاره‌های شرقی زنجان با 47 امتیاز و مجید محمدی از باشگاه نامجو با 44 امتیاز مقام سوم را کسب کرده است.

صفری جوایز نقدی نفرات اول تا سوم مسابقات قوی‌ترین مردان استان زنجان را به ترتیب  5 میلیون ریال، 2 میلیون و 500 هزار ریال و یک هزار و 500 هزار ریال عنوان کرد.

وی از کسب مقام دوم تیمی توسط تیم پرس سینه با لوازم نوجوانان استان زنجان در مسابقات قهرمانی خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور 30 استان در شهریار تهران برگزار شد.

رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان با اشاره به اینکه تیم پرس سینه با لوازم نوجوانان با 51 امتیاز مقام دوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرده است، تاکید کرد: تیم جوانان پرس سینه با لوازم در این مسابقات مقام سوم را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: حسین بیات در وزن 53 کیلوگرم مسابقات پرس سینه با لوازم مقام اول، محمد رجایی‌نژاد در همان وزن مقام سوم، پدرام امینی‌ در وزن 66 کیلوگرم مقام دوم، فرزاد رضایی مقام دوم و سعید باقرپور مقام سوم را در وزن 93 کیلوگرم و سجاد شمس با کسب مقام قهرمانی در وزن 105 کیلوگرم عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کرده است.

صفری اسامی تیم جوانان پرس سینه را که موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور شده‌اند را مجتبی حسینی مقام سوم در وزن 53 کیلوگرم، بهزاد بهرامی مقام دوم در وزن 66 کیلوگرم، رضا مجتهدی و پویا جمشیدی در وزن 120 کیلوگرم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: سعید شکوری هم که در رده سنی بزرگسالان در مسابقات پرس سینه شرکت کرده بود در وزن 66 کیلوگرم مقام دوم را کسب کرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول