اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 و 23 تیرماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان گفت: رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های استان اصفهان در چهار رده سنی در سالن 17 شهریور استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های اصفهان

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در تاریخ‌های 22 و 23 تیرماه سال جاری در سالن 17 شهریور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان تاکید کرد: هفته گذشته نیز رقابت‌های لیفت قهرمانی باشگاه‌های استان در چهار رده سنی در شهر دامنه برگزار شد که در رده سنی نوجوانان باشگاه حمید نجف‌آباد به رتبه نخست دست پیدا کرد، هیئت بدن‌سازی شهرستان برخوار در جایگاه دوم ایستاد و باشگاه پاور میاندشت به مقام سومی بسنده کرد.

وی تصریح کرد: در رده سنی جوانان باشگاه نامجو دامنه در جایگاه نخست ایستاد، هیئت بدن‌سازی برخوار دوم شد و موسسه آموزش عالی نجف‌آباد نیز رتبه سوم را کسب کرد.

پرورش افزود: در رده‌سنی بزرگ‌سالان باشگاه نامجو از دامنه به مقام قهرمانی رسید و باشگاه‌های هاتف و المپیک داران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی گفت: هم‌چنین در رده سنی پیشکسوتان نیز باشگاه مردان آریایی در رتبه نخست ایستاد، باشگاه توان دوم شد و باشگاه نامجو از دامنه نیز در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول