اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان هفته جاری

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام خراسان‌‌رضوی از برگزاری مسابقات تک حرکت لیفت قهرمانی باشگاه‌های خراسان‌رضوی در انتهای هفته جاری در مشهد خبر داد.

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌‌رضوی، سامان سرابی اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، آمادگی بیش‌تر ورزشکاران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور که پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، است.

وی با اشاره به اهمیت همگانی کردن این ورزش در سطح جامعه گفت: با توجه به همین مسئله، کمیته فنی پاورلیفتینگ هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام خراسان‌رضوی قصد دارد این مسابقات را در فضای باز یکی از بوستان‌های مشهد با حضور مردم برگزار کند.

سرابی با اشاره به گروه‌بندی سنی این مسابقات، اظهار کرد: هر تیم می‌تواند با هشت نفر ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات شرکت کند.

دبیر هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام خراسان‌رضوی افزود: این مسابقات برابر مقررات فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام و بدون وسایل موسوم به راو و تجهیزات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول