اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان بهزیستی اصفهان خبر داد

کسب 6 مدال جهانی پاورلیفتینگ توسط نابینایان اصفهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان بهزیستی اصفهان گفت: در هشتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ در ایالت فلوریدای آمریکا سه نفر از نابینایان عضو تیم ملی نابینایان ایران از استان اصفهان توانستند 6 مدال طلا و نقره کسب کنند.

کسب 6 مدال جهانی پاورلیفتینگ توسط نابینایان اصفهانی

سیداصغر فیاض در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مسابقات جهانی پاورلیفتینگ و وزنه‌برداری نابینایان برای هشتمین دوره در حال برگزاری است، اظهار کرد: این دوره مسابقات امسال در ایالت فلوریداری آمریکا و با حضور بیش از 16 کشور جهان برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته این دوره مسابقات در ترکیه و نیز سال‌های گذشته نیز در برزیل و آمریکا برگزار و کشور ایران در آن حضور داشته است.

دبیر هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان بهزیستی اصفهان تصریح کرد: کشور ایران برای چندمین سال پیاپی در مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان مقام برتر و بر سکوی قهرمانی ایستاده‌اند.

وی با تاکید به اینکه برای دو سال پیاپی نابینایان اصفهانی در این دوره مسابقات قهرمانی مدال‌آفرینی می‌کنند، ادامه داد: امسال سه نفر ورزشکار در رده بزرگ‌سالان  و سرمربی تیم وزنه‌برداری از اصفهان به این مسابقات اعزام شدند.

فیاض افزود: تا این لحظه سجاد خالدان با دو مدال طلا، مهدی بهارزاده دو مدال نقره، محمد سلیمانی دو مدال نقره در رده بزرگ‌سالان کسب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: نتیجه نهانی تیم امروز مشخص و پس از گذشت 12 روز سفر این تیم اعزامی که شامل 16 نفر از نابینایان و سرمربی و کادر این تیم است روز 21 تیرماه به کشور باز می‌گردند.

دبیر هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان بهزیستی اصفهان گفت: سرمربی این تیم به مدت چهار سال است از استان اصفهان به همراه تیم به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: همه معلولان زیر پوشش بهزیستی زیر نظر هیئت نابینایان خدمات توان‌بخشی بهزیستی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول