اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 9 آذر ماه جاری؛

رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران گفت: رقابت‌های پاور‌لیفتینگ قهرمانی آسیا از نهم آذر ماه جاری در ژاپن آغاز می‌شود.

رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا آغاز می‌شود
رحیم عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و مستر سه، دو، یک و چهار برگزار می‌شود که تمام اعضای تیم اعزامی به این مسابقات 45 نفر هستند و یک هفته نیز به طول می‌انجامد.
وی گفت: از مشکلات ورزش پاور‌لیفتینگ این است که هنوز به صورت فدراسیون در نیامده و زیر نظر فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام اداره می‌شود که این موضوع سبب شده مسئولان به این رشته توجه کمتری کنند.
سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران ادامه داد: با توجه به اینکه پاورلیفتینگ از رشته‌های مدال آور ایران محسوب می‌شود خواستار نگاه جدی‌تر مسئولان به این رشته ورزشی هستیم و به دلیل اینکه بیشتر ورزشکاران رشته پاورلیفتینگ با هزینه‌های شخصی در رقابت‌های مختلف شرکت می‌کنند، بنابراین به شخصه نیز دنبال حمایت کننده برای قهرمانان هستم.
وی همچنین درباره افتخارات به دست آمده در رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه با بیان اینکه از سال 2006 تاکنون در دو رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه مقام قهرمانی آسیا را کسب کرده‌ایم، تصریح کرد: در سال 2010 نیز در تمام رده‌های سنی پرس سینه و همچنین از سه ماه پیش نیز در رقابت‌های پرس سینه آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کردیم.
عسگری در ادامه صحبت‌های خود از اسماعیل توکلی، پوریا پایون، سعید شریفی و محمد علی محمدی قهرمانان این رشته که از استان اصفهان در تیم ملی حضور دارند، نام برد.
وی اضافه کرد: پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا که در کشور ژاپن برگزار و رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا نیز در کشور قزاقستان و در وزن‌های 74 کیلوگرم و 105+ کیلوگرم برگزار می‌شود که جوایز نفر نخست این رقابت‌ها مبلغ 6هزار دلار است.
سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در پایان سخنان خود از تلاش‌های جواد پرورش رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان برای پیشرفت هر چه بهتر پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان اصفهان قدردانی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول