اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ؛

گیلان نایب قهرمان پاورلیفتینگ نابینایان کشور شد

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان کشور در رشت، تیم پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان گیلان با کسب 63 امتیاز نایب قهرمان شد.

گیلان نایب قهرمان پاورلیفتینگ نابینایان کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت به کار خود پایان داد.
در پایان این رقابت‌ها که 90 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور شرکت کرده بودند، تیم پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان بزرگسالان اصفهان با کسب 65 امتیاز عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرد و تیم گیلان با کسب 63 امتیاز دوم شد و مازندران با 56 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.
در رقابت‌های انفرادی رده سنی بزرگسالان نیز در وزن 56 کیلوگرم جواد قانع و در وزن 60 کیلوگرم سجاد خالدان از اصفهان، در وزن 67.5 کیلوگرم جعفر اسدالهی از مازندران و در وزن 75 کیلوگرم مهدی بهارزاده از اصفهان مقام نخست را کسب کردند.
در پایان رقابت‌های وزن 82.5 کیلوگرم حمید پاکباز و در وزن 110 کیلوگرم روحان احمدی از گیلان، در وزن 90کیلوگرم محمد سلیمانی از اصفهان، در وزن 100 کیلوگرم جمشید میرشکاری از مازندران، در وزن 125 کیلوگرم مسعود فخرآبادی از یزد و در وزن 125+ کیلوگرم جهانبخش عسگری از گیلان عناوین قهرمانی را به دست آوردند.
در رقابت‌های رده سنی جوانان نیز تیم اردبیل با کسب 57 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های مازندران با کسب 54 امتیاز و کرمان با کسب 39 امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
احد جواهری از اردبیل در رده سنی جوانان و سجاد خالدان از اصفهان در رده سنی بزرگسالان عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول