اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست ‌و سومین دوره از مسابقات سراسری مهر صورت گرفت؛

کسب مقام برتر آمادگی جسمانی و پاورلیفتینگ توسط امدادگران اردبیلی

خبرگزاری فارس: امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در بیست ‌و سومین دوره از مسابقات سراسری مهر، در یک درخشش بی‌نظیر مقام نخست آمادگی جسمانی و پاورلیفتینگ کشوری را به دست آوردند.

کسب مقام برتر آمادگی جسمانی و پاورلیفتینگ توسط امدادگران اردبیلی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، این جمعیت مقام نخست رشته آمادگی جسمانی را در بیست ‌و سومین دوره از مسابقات سراسری مهر از آن خود کرد.
اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر این استان در این دوره از رقابت‌ها که در خوزستان برگزار شد موفق شدند رتبه اول آمادگی جسمانی برادران را در شاخه دانشجویی به دست آورند.
در این دوره از مسابقات رتبه دوم امداد و کمک‌های اولیه برادران نیز در شاخه طناب‌زنی و رتبه سوم امداد و کمک‌های اولیه خواهران در شاخه دانشجویی به امدادگران اردبیل رسید.
بر اساس همین گزارش این دوره از مسابقات امسال با حضور 500 نفر از اعضای سازمان جوانان از سراسر کشور در رشته‌های چادر زنی، امداد و کمک‌های اولیه، آمادگی جسمانی، نشریه دیواری،‌ قرائت قرآن، حفظ قرآن در سه شاخه دانشجویی،‌ جوانان و نیروهای داوطلب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان نمین نیز عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ را به دست آورد.
یاشار صمدی که در مسابقات آسیایی پاور لیفتینگ در کشور فیلیپین شرکت کرده بود موفق شد در بین 12 تیم از شش کشور در وزن بالای 125 کیلوگرم حایز رتبه اول شود و با شکستن رکورد 220 کیلوگرم دو مدال طلا را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص دهد.
قهرمان این دوره از مسابقات به رقابت‌های جهانی ژاپن راه یافت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول