اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

فوت 11 عابر پیاده در استان زنجان / فوت 9 موتور سوار

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 11 پیاده عابر در استان زنجان فوت کردند.

فوت 11 عابر پیاده در استان زنجان / فوت 9 موتور سوار

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بررسی تصادفات، ترسیم کروکی و روانی ترافیک از برنامه‌های راهنمایی و رانندگی استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی در روان‌سازی ترافیک نقش برجسته‌ای دارد، افزود: توزین وسایل نقلیه به دلیل اضافه بار تهدیدی برای شهروندان محسوب می‌شود که این امر از دیگر وظایف این نیرو است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان یادآور شد: نگهداری از تجهیزات درون و برون شهری از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه شماره‌گذاری وسایل نقلیه از دیگر وظایف این نیرو است، افزود: صدور گواهینامه از دیگر وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است.

شمس‌آذر کنترل عبور و مرور، تسریع در اجرای طرح‌های مختلف و کنترل تخلفات را از دیگر برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی برشمرد و گفت: طرح‌های مختلفی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مرکز کنترل پایش تصویری خاطرنشان کرد: کنترل ترافیک از طریق این مرکز انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه از طریق این مرکز نظارت‌های لازم بر ترافیک انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه توفیقات مطلوبی در استان کسب شده است.

وی با اشاره به نصب دوربین در 12 نقطه شهر زنجان یادآور شد: اعمال قانون نیز از سوی این دوربین‌ها صورت می‌گیرد.

شمس‌آذر بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: جلوگیری از انحراف به چپ در تقاطع‌ها، عدم تجاوز به خط اتوبوس و توقف دوبله از سوی دوربین‌های مرکز پایش ضبط می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 21 عابر پیاده فوت کردند، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری 11 پیاده عابر فوت کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از فوت 21 موتورسوار در سال گذشته خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری نیز 9 موتورسوار فوت کردند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول