اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

کسب رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی در سطح کشور

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: این استان رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی در سطح کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی در سطح کشور

محمود صلاحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در پاسخ به برخی گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با سفر رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌های قابل افتتاح سطح استان از جمله افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر، کنارگذر شمالی مشهد و دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در مشهد مقدس و خراسان‌رضوی اظهار کرد: برای افتتاح پروژه‌های قابل بهره‌برداری در سطح استان سفر رئیس جمهور یا معاون اول ایشان در هفته جاری به استان صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: در عین حال در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس جمهور یا معاون اول ایشان هستیم.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: به هر حال اگر امروز شاهد برقراری امنیت در سطح جاده‌ها، شهرها، روستاها و مرزهای خراسان‌رضوی هستیم به واسطه تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: امنیت امروز، آرامش امروز و امنیت سرمایه‌گذاری امروز مرهون تلاش‌های دیروز رزمندگان دفاع مقدس و تلاش‌های امروز نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

صلاحی یادآور شد: امروز به واسطه تلاش نیروی انتظامی خراسان‌رضوی با کاهش 210 نفری فوتی در سطح جاده‌ها موفق به کسب رتبه نخست تصادفات فوتی در سطح کشور شده است.

مقام عالی دولت در استان در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی، دولت و مجلس و همه در رسیدگی بیشتر به نیروی انتظامی و همکاری بیش از پیش با آن وظیفه دارند، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که هرچه تعامل و همکاری مردم با پلیس بیشتر باشد، قطعاً امنیت و آرامش نیز در سطح جامعه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول