اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه و شهرسازی هرمزگان:

قاچاق سوخت از عوامل رشد تصادفات در هرمزگان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل را و شهرسازی هرمزگان گفت: ‌قاچاق سوخت یکی از عوامل مهم رشد تصادفات در محورهای استان است.

قاچاق سوخت از عوامل رشد تصادفات در هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه‌وکیلی پیش‌ازظهر امروز در آیین تجلیل از راهوران محلی با اعلام این مطلب اظهار داشت: هیچ جاده‌ای بدون علائم و خط‌کشی افتتاح نمی‌شود و رعایت شاخص‌های استاندارد همزمان با بهره‌برداری از راه‌ها اجرا می‌شود.

وی به اخبار منتشر شده در برخی از جراید مبنی بر افزایش تلفات جاده‌ای در پنج ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است اما به لحاظ طول راه‌ها و حجم ترافیک میزان تصادفات و تلفات محورهای استان بالا نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی و تلاش راهداران و پلیس راه در راستای کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای بوده که در برنامه توسعه به آن تاکید شده است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در شهریور‌ماه، از عموم کاربران و رانندگان جاده‌ای خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند چراکه 80 درصد از عوامل تصادفات انسانی است.

زندیه وکیلی قاچاق سوخت را یکی از عوامل مهم رشد تصادفات در محورهای استان دانست و خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با متخلفان شد.

وی به سرگردانی حیوانات اهلی به ویژه شتر در محورهای شرقی استان اشاره و افزود: برابر قانون صاحبان این حیوانات نسبت به هر گونه بروز حادثه و خسارت ناشی از آن مسئول بوده و موظف به جبران هستند.

زندیه وکیلی در پایان از آمادگی اداره ایمنی و ترافیک راه و شهرسازی برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای راهوران محلی خبر داد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول