اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری

میزان تصادفات فوتی در آذربایجان‌غربی 20 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از افزایش 20 درصدی وقوع تصادفات فوتی در شش ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

میزان تصادفات فوتی در آذربایجان‌غربی 20 درصد افزایش یافته است

محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان وقوع تصادفات اعم از جرحی و فوتی افزایش یافته است از این رو امیدواریم با همکاری اقشار مختلف مردم این روند اصلاح شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه میزان وقوع تصادفات فوتی افزایش یافته است میزان وقوع تصادفات جرحی نیز با 19 درصد افزایش همراه بوده اما مقایسه آمار ماه گذشته و ماه جاری حاکی است که این شرایط رو به اصلاح است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی به افزایش کشف مواد مخدر در شش ماه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 289 درصد میزان کشف مواد مخدر افزایش یافته است که در این آمار عملکرد فرماندهی مرزبانی لحاظ نشده است.

نصرتی با اظهار به اینکه میزان کشف مواد سوختی نیز با افزایش همراه است، ادامه داد: میزان کشف سوخت در سال جاری حدود 451 درصد در با مقایسه مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی همکاری رسانه‌های جمعی برای انعکاس فعالیت‌های ناجا را خواستار شد و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی در زمینه‌های مختلف اعم از مقابله، پیشگیری از جرایم، مشاوره و ... خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد که انتظار می‌رود پوشش مناسبی از این فعالیت‌ها به عمل آید تا شناخت مردم نسبت به این مجموعه افزایش یابد.

نصرتی با اظهار به اینکه هم‌اکنون در هفته ناجا قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: یکی از خواسته‌هایی که از رسانه‌ها وجود دارد این است که شأن و جایگاه واقعی پلیس همچنین وظایف قانونی آن در جامعه به شکل مطلوب تبیین شود از طرف دیگر رسانه‌ها، مطالبات مردم از پلیس را به این مجموعه منعکس کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه باید در جامعه در ارتباط با مسائل مختلف روشنگری انجام گیرد، اظهار داشت: این روشنگری، آگاه‌سازی و تشریح هشدارها از جمله رسالت‌های رسانه‌های دلسوز است که در این ارتباط گام‌های بلندی نیز تاکنون برداشته‌اند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول