اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان خبر داد

کاهش 18 درصدی تصادفات فوتی در شهرهای لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: در شش ماهه گذشته امسال آمار تصادفات منجر به مرگ در حوزه شهری در لرستان 18 درصد کاهش داشته است.

کاهش 18 درصدی تصادفات فوتی در شهرهای لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پرویز حسینی صبح امروز در همایش فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس لرستان در محل کانون ادب خرم‌آباد گفت: نقش فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس در فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات یک نقش پررنگ و تاثیرگذار است.

وی از جذب بیش از 150 فرهنگ‌یار پلیس توسط پلیس راهور لرستان خبر داد و افزود: این فرهنگ‌یاران که از نیروهای فرهنگی استان هستند پلیس را در نهادینه کردن فرهنگ رانندگی یاری می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به نقش همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس در کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری گفت: همکاری فرهنگ‌یاران با پلیس نقش موثری در کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی دارد.

وی به کاهش 14 درصدی سوانح رانندگی منجر به مرگ در حوزه شهری لرستان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال نیز این آمار 18 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با بیان اینکه این کاهش تلفات مرهون خدمات فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس است، گفت: طی شش ماهه نخست امسال شاهد کاهش 10 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های برون شهری لرستان نیز بوده‌ایم.

حسینی گفت:‌ فرهنگ‌یاران با گذراندن دوره‌های آموزشی به صورت قانونمند و در راستای قانون جدید به عنوان یک پلیس نامحسوس فعالیت کرده و تخلفات را به پلیس گزارش می‌کنند که عملکرد این قشر زحمت‌کش و پرتلاش تاکنون قابل تقدیر بوده است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول