اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی:

فداکاری پلیس ‌مانع وقوع یک ‌جنایت مرگبار در بجنورد شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به تلاش مأموران فداکار این استان در انجام مأموریت اخیر پلیسی گفت: اقدام به موقع پلیس سبب جلوگیری از جنایت مرگبار در یکی از محلات حواشی شهر شد.

فداکاری پلیس ‌مانع وقوع یک ‌جنایت مرگبار در بجنورد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صفوه‌الله‌امام‌وردی محمدی بعد از ظهر امروز در مورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: خانواده‌ای در حاشیه این شهر با مرکز فوریت‌های پلیس تماس و به خاطر در خطر بودن جان خود، تقاضای کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه اهالی این خانواده در این خصوص طی دو مرحله با پلیس تماس می‌گیرند، یادآور شد: مأموران پس از این تلفن به این منطقه از شهر اعزام که در می‌یابند پدر خانواده به خاطر اعتیاد به مواد شیمیایی صنعتی توهم داشته و اقدام به شکنجه اعضای خانواده می‌کند.

محمدی تصریح کرد: مأموران در این راستا با هماهنگی مرجع قضایی وارد عمل شده و اقدام به انجام عملیات پلیسی و کنترل و مهار این صحنه کرده که مطابق آن متهم در یک اقدام جنون‌آمیز با اسلحه کلاش به پلیس شلیک می‌کند.

وی گفت: در این حادثه گلوله‌ای به یکی از مأموران اصابت کرده که این مأمور فداکار با این وجود متهم را دستگیر می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه اگر فداکاری این مأموران نبود، به طور حتم جنایتی مرگبار برای خانواده متهم رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: پلیس خود را در معرض خطر قرار داده تا در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشود که خوشبختانه در این درگیری، هیچ‌گونه آسیبی به خانواده متهم و یا اهالی محل وارد نشد.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول