اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

استکبار برای شکست مقاومت در سوریه دست به جنایت می‌زند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار برای شکستن مقاومت، در سوریه دست به جنایت می‌زند.

استکبار برای شکست مقاومت در سوریه دست به جنایت می‌زند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اتفاقات منطقه خاورمیانه به ویژه سوریه که قدرت‌های استکباری فشار زیادی را وارد می‌کنند از برنامه‌های مورد توجه کمیسیون امنیت ملی است.

وی با بیان اینکه سوریه از محورهای مقاومت در دوران مختلف محسوب می‌شود، افزود: نیروهای استکبار برای شکستن مقاومت سوریه در آنجا مستقر شده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم باید اصلاحاتی در کشور سوریه انجام شود، افزود: استکبار برای شکستن مقاومت مردم سوریه اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران از سوریه حمایت می‌کند، افزود: حمایت‌های ایران به صورت علنی از سوریه صورت می‌گیرد.

اسماعیلی با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در مناطق مختلف منطقه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار بیداری اسلامی نمی‌تواند در زمینه مسئله سوریه بی‌تفاوت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص علت رفتارهای متناقض ترکیه در پاسخ به خبرنگار فارس ادامه داد: نباید انتظاراتی که از دولت‌های اسلام‌گرا وجود دارد از دولت ترکیه نیز داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ترکیه به دنبال اسلام واقعی نیست، افزود: کشورهایی همانند ترکیه به صورت نسبی اسلام را در حکومت خود قبول دارند.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی از نوع ترکیه در جهان وجود دارد، افزود: از این نوع حکومت‌ها که فقط ظاهر اسلامی دارند، در منطقه دیده می‌شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه این کشورها با ظاهر اسلامی پشت سر دشمنان سوریه، بحرین و کشورهای اسلامی حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این کشورها در صدد ایجاد جایگاهی در منطقه برای خود هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول