اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

سازمان ملل در برابر جنایت‌های حکومت عربستان سعودی سکوت کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس گفت: سازمان ملل در برابر جنایت‌های حکومت عربستان سعودی در بحرین و نسل‌کشی‌های صورت گرفته در میانمار سکوت کرده است.

سازمان ملل در برابر جنایت‌های حکومت عربستان سعودی سکوت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بحث پیرامون تورات، یهودیت و مسیحیت پرداخت.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کلیسا باید درباره علت عبور دادن سربازان توسط داوود از میان کوره‌های آجرپزی پاسخ دهد و مطالبی را که در تورات و انجیل آمده بازگو کند.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه باید کتاب‌های تورات و انجیل را خواند تا به فریب مبلغان آن‌ها پی برد، افزود: باید مراقب بود جوانان در دام رنگ و لعاب این دین‌ها گرفتار نشوند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، نوع و روند مصرف کنونی و اسراف‌ها، دولت را مجبور به وارد کردن مواد غذایی به هر قیمت کرده است به نحوی که سرمایه‌های مملکت را باید برای تامین غذا بدهیم.

وی در ادامه به نقش روستائیان در تامین نیازهای اولیه خود اشاره کرد و افزود: روستاها باید مانند گذشته بتوانند نیازهای غذایی خودشان را تامین کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام برای برطرف ساختن مشکل ذبح شرعی احشام وارداتی اقدام به فرستادن روحانیون به کشورهای تولید کننده کرده است.

وی اضافه کرد: این روحانیون بر ذبح شرعی نظارت می‌کنند و مواد پروتئینی که از راه قانونی و با نظارت شرعی کشته و به کشور وارد می‌شوند، مشکلی ندارند.

امام جمعه بندرعباس گفت: اگر این مواد غذایی از کشوری مانند فرانسه وارد شود حتی اگر بر روی آن حلال نوشته شده باشد استفاده از آن برای شیعیان حلال نیست زیرا در فقه شیعه ذبح کننده باید مسلمان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهدای خون اشاره کرد و افزود: هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان به شدت به خون نیاز دارند.

این مسئول با بیان اینکه سازمان ملل در برابر جنایت‌های حکومت عربستان سعودی در بحرین و نسل‌کشی‌های صورت گرفته در میانمار سکوت کرده است، افزود: روزی که کشورهای جهان به پا خیزند و این سازمان ابزار دست شیاطین و مستکبران را در زباله‌دان تاریخ دفن کنند بشریت می‌تواند نفس راحتی بکشد.

وی تصریح کرد: با حکومت‌های وابسته‌ای که در جهان وجود دارد این اقدام بعید به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول