اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام انزجار 4 باشگاه ورزشی اصفهانی نسبت به اهانت به رسول اکرم

مستکبران جهانی خود را رو سیاه این جنایت بزرگ کردند

خبرگزاری فارس: چهار باشگاه اصفهانی سپاهان‌، ذوب‌آهن، ‌ماهان و گیتی‌پسند با انتشار بیانیه‌هایی، ‌اهانت کارگردان مصری به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

مستکبران جهانی خود را رو سیاه این جنایت بزرگ کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فولاد ماهان سپاهان، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد، همچنین در اعتراض به ساخت فیلم موهن توهین به پیامبر عظیم‌‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بیانیه‌ای را به شرح ذیل منتشر کرد:

دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم(ص) کینه‌ عمیق خود را نسبت به اسلام و مسلمین آشکار ساختند و با اقدامی نفرت‌انگیز مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های خویش ساخته‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز در اثر این جنایت احساسات صدها میلیون مسلمان و بسیاری از پیروان ادیان الهی جریحه‌دار شده است که برای جلوگیری از گسترش منازعات هویتی، قومی و دینی و برخورد قاطع با مسببان این فاجعه باید اقدامی صورت گیرد.

باشگاه فولاد ماهان سپاهان در این بیانیه افزوده است: مستکبران جهانی با خیال باطل کم‌رنگ کردن جایگاه مقدسات در چشم نسل‌های جوان خود را رو سیاه این جنایت بزرگ کردند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با متهم دانستن سازندگان این قبیل فیلم‌ها مجازات عاملان این جنایت را که سبب رنجش دل ملت‌های مسلمان گردیده، خواستار می‌باشد.

به گزارش فارس، باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی‌پسند اصفهان نیز ساخت فیلم موهن اسرائیلی - آمریکایی که در آن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین شده است، را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

و بار دیگر استکبار جهانی خوی کثیف خود را نشان داد و با ساخت فیلمی توهین‌آمیز، سعی کرد به نوعی عصبانیت خود را از موج اسلام‌خواهی در غرب نشان دهد.

مردم جهان شاهدند در کشوری که ادعای آزادی و حقوق بشر آن گوش فلک را کر کرده است به بهانه ایجاد آزادی و صلح به نقاط مختلف دنیا لشکرکشی می‌شود و حقوق بشر بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان رعایت نمی‌شود.

همچنین مقدسات آنان به سخره گرفته و احساس و عواطف آنان جریحه‌دار می‌شود.

باشگاه گیتی‌پسند اصفهان این اهانت شرک‌آمیز را محکوم می‌کند و اعتقاد دارد طبق نص صریح قرآن مجید، حیله آنان به خودشان بازمی‌گردد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توهین به ساحت پیامبر عظیم‌الشان اسلام را محکوم کرد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه‌ای توهین فیلم‌ساز حقیر صهیونیستی به ساحت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: یک‌بار دیگر دلقک‌ها و دشمنان خوار و زبون اسلام با حقارت‌های تمام ناشدنی‌شان سعی در تخریب چهره نازنین و نورانی حضرت محمد مصطفی(ص) را داشته، غافل از اینکه این اقدامات میخ‌های بیشتری را بر تابوت سیاه و ننگین اسلام ستیزان و صهیونیست‌ها می‌کوبد و عاشقان این دین مبین را بیش از هر زمانی در برابر دشمنان متحدتر می‌کند.

بی‌تردید این اقدام زشت و ننگین، موج خیزش مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را گسترش داده و زوال طراحان سناریوی اسلام هراسی و اهانت به مقدسات مسلمانان به ویژه پیامبر اعظم(ص) را سرعت می‌بخشد.

اعلام انزجار باشگاه ذوب آهن از توطئه آمریکایی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

مدیریت، کارکنان، کادرهای فنی و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان همگام با امواج خروشان اعتراض امت اسلام در اقصی نقاط جهان انزجار و اعتراض خود را از توطئه کثیف صهیونیستی ـ آمریکایی در توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول