اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

عاملان جنایت در میانمار برای غرب فرش قرمز پهن می‏‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عاملان جنایت در سوریه و میانمار برای سخنگویان تمدن فرش قرمز پهن می‏‌کنند.

عاملان جنایت در میانمار برای غرب فرش قرمز پهن می‏‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‌رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان مهدیشهر در محل سالن یادگار دوست این شهر اظهار داشت: همه ما از ایجاد اطمینان و آزادی عمل برای خبرنگاران سود می‏‌بریم.

وی با مقایسه حوزه‏‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ...٬ حوزه فرهنگ را نخ تسبیح تمام حوزه‏‌ها دانست و افزود: در هیچ حوزه‏‌ای نمی‏‌توان ردّ پای فرهنگ را نادیده گرفت.

خسروی ضمن تبریک روز خبرنگار و یادآوری فرموده امام راحل انقلاب که "انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود"٬ اظهار داشت: هر جا که در حوزه فرهنگ قدم‏‌های مثبت و محکمی برداشته شد، این حرکت به حوزه‏‌های دیگر جامعه نیز منتقل شده و اثرات خود را در آنها نیز نشان داده است.

وی افزود: در آموزه‏‌های دینی نیز به این مقوله پرداخته شده تا آنجا که شهید مدرس گفت که "سیاست ما عین دیانت ماست" و امروز اسلام سیاستی را در دنیا معرفی کرده که در حال کار است و این دو مقوله از دو حوزه مختلف بوده و این تلفیق برخواسته از فرهنگ ماست.

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگار و حوزه فرهنگ گل سرسبد تمامی حوزه‏‌ها هستند، تاکید کرد: خبرنگار کسی است که از همه زندگی خود گذشته و با ذره‏‌بینی در دست، خوبی‏‌ها را نشان می‏‌دهد و با هدف کمک به حل مشکلات پس از بررسی ضعف‏‌های احتمالی اقدام به نشر آن می‏‌کند.

خسروی همچنین افزود: همه ما از ایجاد اطمینان و آزادی عمل برای خبرنگاران سود می‏‌بریم؛ همان گونه که در اسلام امر به معروف تاکید شده است، مسئولان نیز باید انتقادپذیر باشند و تیزی قلم یا تندی نقد خبرنگاران را هدیه‏‌ای از نزدیک‏‌ترین دوستمان دانسته و درصدد رفع آن برآییم.

خسروی با بیان برخی از مشکلات مسلمانان در کشورهایی چون سوریه و میانمار٬ شرایط حاکم بر دنیا را بسیار سخت و پیچیده خواند و گفت: عامل این جنایات همان کسانی هستند که می‏‌خواهند برای کسانی که تنها حرف از تمدن می‏‌زنند فرش قرمز پهن کنند.

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از اتحاد و وحدتی که موجب تشکیل جامعه خبرنگاران و خانه مطبوعات در مهدیشهر شد تقدیر کرد و گفت: اتحاد و انسجام مهدیشهر همیشه نمونه و در استان سرآمد و پیشتاز بوده است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول