اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس مشهد خبر داد

دستگیری عامل جنایت خیابانی 4 ساعت پس از وقوع قتل

خبرگزاری فارس: مرد جوانی که به خاطر مواد مخدر با فردی در مشهد درگیر و او را با ضربه چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، 4 ساعت پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

دستگیری عامل جنایت خیابانی 4 ساعت پس از وقوع قتل

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  احد کریمی، فرمانده پلیس مشهد اظهار کرد: در ظهر روز جمعه گذشته وقوع جنایتی هولناک که در آن مردی 35 ساله با اصابت ضربات چاقو به ناحیه گردنش در منطقه اسماعیل آباد مشهد به قتل رسیده بود به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

فرمانده پلیس مشهد افزود: ماموران کلانتری خواجه‌ربیع مشهد به محض دریافت این گزارش به محل وقوع جنایت اعزام و تحقیقات خود را درباره این پرونده به دستور مقام قضایی آغاز کردند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه پلیسی حاکی از آن بود که مرد 35 ساله قربانی درگیری خیابانی بر سر مواد مخدر شده است و با توجه به سرنخ‌های موجود، پلیس عامل این جنایت که 37 سال سن دارد را شناسایی و تحت تعقیب قرار داد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران آگاهی کلانتری خواجه‌ربیع در کمتر از 4 ساعت موفق شدند متهم را در داخل خانه‌اش دستگیر و برادرزاده‌ او که پس از وقوع قتل، او را با موتورسیکلت از محل فراری داده بود را نیز به دام بیندازد.

کریمی گفت: برابر اظهارات برادرزاده عامل جنایت، متهم به قتل به خاطر کریستال با جوان 35 ساله درگیر و او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: تحقیقات این پرونده به دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول