اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

سکوت در برابر جنایت علیه مسلمانان میانمار جایز نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه هر مسلمانی است که در برابر جنایات میانمار اعتراض کرده و سکوت در این زمینه جایز نیست.

سکوت در برابر جنایت علیه مسلمانان میانمار جایز نیست

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: این روزها نسل‌کشی فاجعه‌باری در میانمار شاهد هستیم که طی آن انسان‌های بی‌گناه و بی‌پناه به خاک و خون کشیده می‌شوند.

وی تصریح کرد: گناه مردم کشته شده در میانمار این است که مسلمان هستند و صدای مظلومانه آنها به گوش قدرت‌های بزرگ نمی‌رسد.

درد سکوت جهان اسلام کمتر از جنایات میانمار نیست

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه اقداماتی باید از سوی مجامع جهانی و بین‌المللی برای متوقف‌ کردن فجایع و نسل‌کشی میانمار صورت گیرد؟ گفت: در ابتدا باید بگویم که ما هیچ امیدی به نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر غربی و حکومت‌های اروپایی و آمریکایی نداریم.

مصباحی‌مقدم تاکید کرد: آنها تنها به فکر تامین منافع خود هستند و از حقوق بشر تنها زمانی استفاده می‌کنند که منافع و سود مالی غرب به خطر بیافتد.

وی متذکر شد: بنابراین امت اسلامی باید با اقتدار به دفاع از مسلمانان میانمار پرداخته و اجازه ندهیم این جنایت و گستاخی شرمگین تداوم داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درد سکوت برخی از حکومت‌های اسلامی در برابر جنایات صورت گرفته در میانمار کمتر از درد خود فاجعه نیست.

این مسئول تاکید کرد: به طور قطع سکوت در این شرایط حساس و بحرانی منجر به افزایش جنایات علیه مسلمان می‌شود و هرگز جایز نیست.

مصباحی‌مقدم در پایان از دولت خواست تا از تمام توان و ابزار دیپلماتیک خود برای دفاع از مسلمانان میانمار استفاده کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول