اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

میزان جرم و جنایت در دشتستان کاهش محسوسی داشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: میزان جرم و جنایت در دشتستان طی چند سال اخیر کاهش محسوسی داشته و این امر نشان‌دهنده تلاش‌های ماموران انتظامی است.

میزان جرم و جنایت در دشتستان کاهش محسوسی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح چهارشنبه شب در نشست مسئولان دشتستان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تامین رفاه و آرامش مردم در نظام جمهوری اسلامی امری بسیار مهم است که همه ما موظف هستیم در این راستا اهتمام ورزیم.

وی افزود: نیروی انتظامی دشتستان در چند سال گذشته اهتمام ویژه‌ای در برقراری نظم و امنیت داشته و رضایت مردم را در پی داشته است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: در قرآن و شعار اسلامی ما از امنیت بحث شده و برخوردار بودن از نعمت امنیت در سایه زحمات نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح ما به دست می‌آید.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و آبروی مردم است و باید مظهر قدرت، رفعت، دیانت و ولایت باشد.

امام جمعه برازجان عنوان داشت: تعامل بین نیروی انتظامی، ائمه جمعه و مسئولان خوب است و ان‌شاءالله برادران ما تلاش کنند به همراه مردم و مسئولان به ویژه ائمه جمعه برای برقراری هر چه بیشتر آرامش و امنیت خدمت کنند.

فرماندار دشتستان نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی، فرزندان این دیار بر هیچ کس پوشیده نیست.

غلامحسین خسروی یادآور شد: اکنون دشتستان را به عنوان شهرستانی امن بر تارک دیگر شهرستان‌های کشور اعلام می‌داریم و امیدوار هستیم همواره شاهد بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت: میزان جرم و جنایت در دشتستان طی چند سال اخیر کاهش محسوسی داشته و این امر نشان‌دهنده تلاش‌های ماموران انتظامی است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و برای تامین امنیت و نظم در شهرستان باید از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول