اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده صورت می‌گیرد

افتتاح مرکز فرماندهی ناجا در بخش بشاریات آبیک

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از افتتاح مرکز فرماندهی نیروی انتظامی بخش بشاریات در هفته آینده خبر داد.

افتتاح مرکز فرماندهی ناجا در بخش بشاریات آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: با افتتاح مرکز فرماندهی نیروی انتظامی بخش بشاریات از رفت و آمد و هزینه‌‌های مردم بخش به پاسگاه‌های روستاهای دوردست جلوگیری می‌شود.

وی افزود: نیروهای لازم برای مرکز فرماندهی بخش بشاریات تأمین شده است که با افتتاح این مرکز، خدمات‌دهی مطلوبی به مردم ارائه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: طرح شبنم از طرح‌های خوبی است که اگر در شهرستان آبیک اجرایی شود از فروش کالای قاچاق جلوگیری خواهد شد و هر جنس و کالایی با بارکد و شناسنامه خود به فروش خواهد رسید که یکی از پرسنل نیروی انتظامی مأمور به اجرای این طرح در شهرستان آبیک شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک اضافه کرد: برای اجرایی شدن طرح شبنم به تبلیغات و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی نیازمند هستیم تا هر‌چه زودتر این طرح در سطح شهرستان آبیک و در بین صنوف مختلف نهادینه و اجرایی شود.

خدایی تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز مشاوره اجتماعی، از تشکیل و ورودی پرونده‌ها از کلانتری‌ها به دادسرای عمومی و انقلاب کاسته شده که اگر این روند ادامه یابد کار دستگاه قضایی برا‌ی صدور رأی تسهیل شده و حجم پرونده‌ها در دستگاه قضایی نیز کاهش می‌یابد.

وی اذعان کرد: نیروی انتظامی شهرستان آبیک در مأموریت‌های خارج از خدمات، 15 نوع خدمت ارائه کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: لباس سبز را قانون به نیروی انتظامی داده است، لذا نیروی انتظامی ‌نیز در اجرای قانون به طور جدی وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول