اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

اهداف نیروی انتظامی در مسیر خدمت‌گذاری به مردم است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: شعارهای هر سال هفته ناجا، فعالیت و اهداف راهبردی نیروی انتظامی می‌باشد و صرفاً یک کلمه شعاری به عنوان موضوع تزئینی نیست، بلکه اهداف نیروی انتظامی در مسیر خدمت‌گذاری به مردم می‌باشد.

اهداف نیروی انتظامی در مسیر خدمت‌گذاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهردار فرون آباد در دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت؛ امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

علی‌بند علیان با بیان اینکه نظم و امنیت از ضرورت‌های حیات اجتماعی است، افزود: امنیت اصلی‌ترین نیاز جامعه است.

شهردار فرون‌آباد اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بازنگری عملکرد نیروی انتظامی و تقویت نقاط قوت و رفع نقایص است.

وی بیان داشت: شعارهای هر سال هفته ناجا، فعالیت و اهداف راهبردی نیروی انتظامی می‌باشد و صرفاً یک کلمه شعاری به عنوان موضوع تزئینی نیست، بلکه اهداف نیروی انتظامی در مسیر خدمت‌گذاری به مردم می‌باشد.

علیان در ادامه سخنان خود از زحمات و تلاش‌های مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان و همچنین از زحمات مأموران راهور و پلیس راه در برقراری نظم عبور و مرور و تردد در جاده‌های شهرستان و کاهش چشمگیر تصادفات تشکر و قدردانی کرد.

شهردار فرون‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: تمامی حرکات و کار نیروی انتظامی در مسیر خدمات دهی و حفظ ارزش‌ها بر اساس تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و جلب رضایت مردم می‌باشد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول