اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی هوشیارانه تمامی مسائل را رصد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مکانی امن برای رفع مشکلات مردم است، گفت: نیروی انتظامی هوشیارانه تمامی مسائل را رصد می‌کند.

نیروی انتظامی هوشیارانه تمامی مسائل را رصد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خلیل واعظی پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان نیروی انتظامی خراسان جنوبی با امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمن جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: دشمن با توجه به اینکه تمامی جنگ‌های سخت‌ را انجام داده و نتوانسته به اهداف خود برسد به جنگ نرم پرداخته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب نرم بوده است، گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌الملل داشته که امروز شاهد آن هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است، افزود: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در همه جوامع تاکید دارند.

واعظی به شعار امروز هفته نیروی انتظامی پلیس، ولایت‌مداری و فداکاری اشاره کرد و گفت: امنیت و آسایش جامعه و مردم حاصل تلاش و زحمت نیروهای خدوم نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: برای نیروی انتظامی افتخاری بالاتر از اینکه مامن مردم در همه مشکلات و گرفتاری‌ها باشد، نیست.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیروی مؤمن، متعهد، مورد وثوق و اعتماد همگانی است، افزود: اقتدار نیروی انتظامی در گرو رأفت و مهربانی با مردم و برخورد قاطع با مجرمان است که باید بیشتر توجه شود.

واعظی برکات انقلاب اسلامی را بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: ارتقای بیداری اسلامی در جهان، بازسازی تمدن اسلامی در سطح منطقه، ایجاد ثبات در منطقه و جهانی کردن مبارزه با صهیونیست از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بیرجند نیز در این دیدار با اشاره به اینکه فعالیت و اقدامات نیروی انتظامی مشهود است، گفت: امنیت کشور به دلیل تلاش نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی با بیان اینکه زندگی توام با صلح و آرامش یکی از آرزوهای بشر است، افزود: با تمام تلاش‌ها کمتر نقطه‌ای از دنیا پیدا می‌شود که از این امنیت برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: کشورهایی هستند که با آثار سوء و با بی‌بند و باری و گسترش فساد و ناامنی قصد دارند محیط زندگی را بر انسان‌ها تلخ کنند.

امام جمعه بیرجند توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) از طرف خداوند حبیب‌الله لقب گرفته و باید به این نکته توجه ویژه داشت.

رضایی بیرجندی با اشاره به آثار مثبت و منفی اعمال انسان در زندگی اظهار کرد: خداوند بزرگ به انسان حق انتخاب داده و انسان‌های شایسته کسانی هستند که راه‌های مفید را پیموده و فرصت‌های الهی را از دست ندهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول