اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان یزد:

برقراری ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها در اولویت نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان یزد، برقراری ارتباط مستمر با دانشگاه‌های استان یزد را از اولویت‌های نیروی انتظامی این استان برشمرد.

برقراری ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها در اولویت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز رد همایش «لحظه‌های نو، دام‌های نو» در دانشگاه یزد اظهار داشت: برقراری ارتباط خوب و مستمر با دانشگاه از برنامه‌ها و اولویت مهم نیروی انتظامی استان یزد است.

وی شعار هفته نیروی انتظامی را در سال جاری «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما»عنوان کرد و افزود: در استان یزد ارتباط دانشگاه و نیروی انتظامی بسیار خوب است و نیروی انتظامی در راستای آگاهی‌بخشی به دانشجویان در برابر برخی آسیب‌ها و انحرافات فعال خواهد بود تا پیشگیری‌های لازم در جامعه انجام شود و جوانان را در برابر آسیب‌ها حفظ کند.

امان‌اللهی عنوان کرد: دانشجویان و جوانان سرمایه‌های کشور هستند و عزت و اعتبار آینده کشور با همت جوانان سالم و عالم رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جز دلسوزی و خدمت‌رسانی چیز دیگری مورد نظر ندارد و بحث برقراری امنیت و نظم حوزه گسترده‌ای را شامل می‌شود و در هر حال وظیفه نیروی انتظامی برقراری امنیت در جامعه است.

وی از اعتیاد و دسیسه دشمن به عنوان واقعیت غیرقابل انکار که هر بار به رنگی در می‌آید یاد کرد و افزود: دشمنان و دسیسه­های آنان همیشه وجود داشته است و در حال حاضر با تلاش برای بر جای گذاشتن جای پای خود در فرهنگ و جوامع دیگر می‌خواهند وجود خود را نشان دهند و یکی از راه‌های ورود دشمن به فرهنگ‌های دیگر، پخش فیلم‌های مبتذل و فریبنده است.

امان‌اللهی بیان کرد: در حوزه مواد مخدر شاهد هستیم که دشمنان و استعمارگران در آموزش و پشتیبانی از قاچاقچیان و تولیدکنندگان مواد مخدر همواره فعال هستند و در حال حاضر نیز روش خود را در این دام به شکل مواد مخدر صنعتی و جدید تغییر داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: همه باید با دیدن واقعیت و هوشیاری کامل همواره آگاه باشند و دیگران به ویژ افراد با سن کمتر را از این توطئه‌ها آگاه کنند.

امان‌اللهی همچنین عامل بسیاری از انحرافات را غفلت به ویژه غفلت در انتخاب دوست و ضعف در توانایی «نه» گفتن در جمع دوستان اعلام کرد و گفت: جوانان سعی کنند با مرور سرگذشت افرادی که با غفلت به دام افتاده‌اند، توکل به خدا و توجه به مسائل دینی خود را از این ضعف مصون کنند زیرا مکتب اهل بیت (ع) مکتبی غنی است و چنگ زدن به این ریسمان انسان را از لغزش حفظ می‌کند.

«همایش لحظه‌های نو، دام‌های نو» در آمفی تئاتر دانشگاه یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با همکاری دانشگاه یزد، نیروی انتظامی استان و شورای هماهنگی مواد مخدر برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول