اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ناجا صورت گرفت

بازدید فرمانده نیروی انتظامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم از بخش‌های مختلف این دفتر بازدید کرد.

بازدید فرمانده نیروی انتظامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز و همزمان با هفته ناجا با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در قم از بخش‌های مختلف تحریریه و ارسال خبر این دفتر بازدید و با سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌وگو پرداخت.

در این دیدار سید جواد اشرفی سرپرست خبرگزاری فارس در قم با اشاره به تولید روزانه 40 خبر توسط این خبرگزاری در سطح استان گفت: در حال حاضر از نظر کمی بیشترین میزان تولید خبر در قم توسط خبرنگاران فارس صورت می‌گیرد.

وی افزود: از نظر کیفی نیز بازدید بالای اخبار تولید شده توسط دفتر خبرگزاری فارس در قم نشان‌دهنده اهمیت بالا و کیفیت مناسب این خبرهاست.

سرپرست خبرگزاری فارس در قم خاطر نشان کرد: اخبار تهیه شده توسط این خبرگزاری توسط رسانه‌های مکتوب مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مسئله نیز حاکی از صحت و دقت خبرهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در قم بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی داشته است، گفت: سیاست این خبرگزاری در زمینه تولید خبر بر دقت زیاد استوار شده است.

اشرفی عنوان داشت: دفتر خبرگزاری فارس در قم آماده همکاری با نیروی انتظامی در زمینه پوشش تمام اخبار مربوط به فعالیت‌های صورت گرفته بوده و خبرنگاران حاضر در تمام طول شبانه‌روز آمادگی همراهی در این زمینه را دارند و البته در گذشته نیز این همراهی و همکاری را ثابت کرده‌اند.

سرپرست خبرگزاری فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش رسانه و کریمه در قم با همکاری آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، شهرداری و رسانه‌های استان ابراز کرد: این آمادگی وجود دارد که همایش رسانه و پلیس نیز با همکاری نیروی انتظامی و خبرگزاری‌های استان برگزار شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول