اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انتظامی استان زنجان:

اعتماد مردم به پلیس سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اعتماد قوی مردم به پلیس سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: این سرمایه موجب اقتدار و پشتوانه محکمی برای جامعه می‌شود.

اعتماد مردم به پلیس سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ارتقای امنیت اجتماعی از برنامه‌های نیروی انتظامی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

وی بر ضرورت افزایش همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت در جامعه به همکاری مردم نیازمند است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مردم نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت جامعه دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه، همکاری مردم موجب افزایش امنیت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با جلب رضایت مردم اقدامات اساسی را در زمینه تامین امنیت جامعه انجام می‌دهد، افزود: تولید امنیت مقوله‌ای عمومی است که باید همه آحاد جامعه برای تحقق آن تلاش کنند.

موسوی با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما است، افزود: برای تحقق این شعار باید همه مردم با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

وی یادآور شد: استان زنجان به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور نیازمند تعامل مردم برای ادامه راه بوده و باید در این راه گام‌های مطلوبی بردارد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان مشارکت جدی مردم را در تامین امنیت جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: باید هر فرد جامعه خود را در قبال تامین امنیت دخیل دانسته و در این زمینه با پلیس همکاری کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه با همکاری و تعامل قابل حل است، افزود: اعتماد مردم به نیروی انتظامی موجب ارتقای سلامت و امنیت جامعه شده است.

موسوی با اشاره به تماس‌های مکرر مردم با پلیس 110 خاطرنشان کرد: تماس مردم برای رفع مشکلات مختلف اجتماعی نشان از اعتماد مردم به این نیرو دارد.

وی با بیان اینکه اعتماد قوی مردم به پلیس سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: این سرمایه موجب اقتدار و پشتوانه محکمی برای جامعه می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان حضور مردم در ملاقات‌های عمومی نیروی انتظامی را نتیجه فعالیت‌های نتیجه بخش این نیرو عنوان کرد و گفت: مردم برای رفع مشکلات خود در حوزه‌های اجتماعی مختلف به این نیرو مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول