اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

سیاست دستگاه قضا حمایت از نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: از آنجا که نیروی انتظامی تنها دستگاهی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد بنابراین سیاست دستگاه قضایی حمایت از این سازمان است.

سیاست دستگاه قضا حمایت از نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر بحرانی صبح امروز در همایش اصناف و پلیس اظهار داشت: معتقدیم یک پلیس مقتدر باعث ارتقای احساس امنیت و برقراری محیطی امن و آرام در سطح جامعه می‌شود.

وی نیروی انتظامی را تنها دستگاهی که بیشترین ارتباط با مردم دارد نام برد و گفت: به همین منظور سیاست دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی از پلیس است.

بحرانی به پیشگیری از وقوع جرائم از طریق آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی تأکید کرد و گفت: برای ریشه‌کنی جرائم باید با برنامه و هدفمند حرکت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، نیروی انتظامی را متفاوت‌تر از ارگان‌های دیگر نام برد و گفت: این شرایط و نگاه معتمدانه مردم به پلیس باعث می‌شود که نیروی انتظامی سعی کند به عنوان یک الگوی مثبت در جامعه مطرح شود.

وی حفظ امنیت را بسیار حساس‌تر از ایجاد آن دانست و افزود: تعامل و ارتباط گسترده دو دستگاه انتظامی و قضایی در این راه بسیار مؤثر است.

استان بوشهر دارای فضای آرام و مناسب اقتصادی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر را از شهرهای امن و آرام برای ایجاد یک سرمایه‌گذاری اقتصادی نام برد.

محمدحسن شنبدی اظهار داشت: در حال حاضر با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر، این استان دارای یک فضای مناسب و امن برای هرگونه سرمایه‌گذاری اقتصادی است.

وی امنیت را در بخش اقتصادی بسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: وجود امنیت در جامعه، احساس آرامش و اطمینان را به سرمایه‌گذار در بخش‌های اقتصادی می‌دهد.

شنبدی تعامل پلیس با اصناف را بسیار مهم برشمرد و افزود: تعامل این دو مجموعه محیطی امن و سالم را برای فعالیت اقتصادی سرمایه‌گذار فراهم و از طرفی امنیت مطلوبی را در جامعه برقرار می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: با توجه به زحمات شبانه‌روزی مجموعه پلیس در برقراری امنیت اجتماعی، همکاری و همیاری دیگر نهادها، سازمان‌ها و اتحادیه‌ها نیز در این امر ضروری است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول