اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای درآمدزایی و حمایت شهرداری‌ها صورت می‌گیرد

ارائه تسهیلات نامحدود فضای سبز و طرح پسماند به شهرداری‌ دوگنبدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در ادامه روند درآمدزایی و حمایت‌ از شهرداری‌های کشور، تسهیلات نامحدودی در زمینه فضای سبز و طرح پسماند به شهرداری دوگنبدان ارائه می‌شود.

ارائه تسهیلات نامحدود فضای سبز و طرح پسماند به شهرداری‌ دوگنبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز و با حضور مدیرکل امور مجلس و بین‌الملل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون اداره کل عمران روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، بخشدار، شهردار و رئیس شورای شهر دوگنبدان جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و نیازمندی‌های شهرداری دوگنبدان و دهیاری‌های این شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این جلسه به بیان توانمندی‌ها، مشکلات، راهکارها و درخواست‌های خود در زمینه برطرف کردن بخشی از مهم‌ترین مشکلات موجود در حوزه امور شهری و روستایی پرداختند.

پرداخت نقدی سود و کارمزد تسهیلات توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

مدیرکل امور مجلس و بین‌الملل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این جلسه اظهار کرد: امسال برنامه‌های خوبی در راستای حمایت از شهرداری‌های کشور برنامه‌‌ریزی شده که این برنامه‌ها و اقدمات در دست اجرا است.

مهران کفاش ابراز داشت: ارائه تسهیلات بر اساس طرح توجیهی در زمینه فضای سبز یکی از برنامه‌های مطلوب در راستای حمایت و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها است.

وی افزود: شهرداری‌ها باید مطالعات خود در رابطه با ایجاد و توسعه فضاهای شهری را ارائه دهند تا از این طریق تسهیلات لازم را دریافت کنند.

کفاش تصریح کرد: گچساران در حوزه پسماند نیازمند توجه ویژه بوده که با ارائه تسهیلات لازم، شهرداری می‌تواند مشکلات این حوزه را به خوبی مدیریت و برطرف کند.

اختصاص یک‌دستگاه ماشی‌ سنگین آتش‌نشانی به شهرداری دوگنبدان

وی از ارائه تسهیلات به صورت نامحدود در حوزه پسماند شهری به شهرداری گچساران خبر داد و افزود: شهرداری گچساران در حوزه پسماند از هر بانک یا مؤسسه اعتباری که به توافق برسد تسهیلاتی با سود مورد توافق دریافت کرده و ما سود تسهیلات و کارمزد را به صورت نقدی پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل امور مجلس و بین‌الملل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اختصاص یک دستگاه خودروی سنگین آت‌نشانی به شهردای گچساران خبر داد و ابراز داشت: با توجه به محدودیت امکانات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تا حد توان کمک‌های حمایتی و درآمدزایی خود را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارائه می‌دهد.

کفاش در پاسخ به اظهارات شهردار دوگنبدان مبنی بر ارتقای آتش‌نشانی دوگنبدان به سازمان آتش‌نشانی یادآور شد: در صورتی‌ که این موضوع با بررسی تمامی جوانب کار مورد توافق مسئولان این شهرستان باشد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با تأئید این درخواست مخالفتی ندارد. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول