اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

پروازهای داخلی و خارجی در استان زنجان تحقق یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: برقراری مستمر پروازهای داخلی و خارجی از برنامه‌های مهم این سازمان در دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌‌شود.

پروازهای داخلی و خارجی در استان زنجان تحقق یافته است

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ایجاد بسترها و زیرساخت‌های لازم برای مناطق توریستی غار کتله‌خور و مجموعه تفریحی، سیاحتی گاوازنگ از برنامه‌های انجام شده توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای تشویق و جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف انجام شده، افزود: با حضور سرمایه‌گذاران طرح‌های مختلفی در استان اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به فعال سازی و توسعه فرودگاه زنجان تصریح کرد: برقراری مستمر پروازهای داخلی و خارجی از برنامه‌های مهم این سازمان در دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پروازهای زنجان به مشهد، جده و نجف از برنامه‌های مهم سازمان است، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای انجام سفرهای خارجی از فرودگاه بین‌المللی زنجان صورت می‌گیرد.

احمدیان با اشاره به خرید یک فروند هواپیمای BAE برای استان زنجان یادآور شد: این هواپیما با همکاری هواپیمایی ماهان برای استان زنجان خریداری شده است.

وی از تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی همیاری زنجان خبر داد و گفت: صعود تیم بسکتبال همیاری زنجان به لیگ برتر از برنامه‌های انجام شده محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر این تیم در لیگ برتر کشور حضور دارد، افزود: کمک به سایر تیم‌های ورزشی در سطح استان نیز از برنامه‌های این سازمان است.

این مسئول با اشاره به تاسیس شرکت بازرگانی پدیده تجارت زنجان یادآور شد: حضور فعال در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی از برنامه‌های این سازمان است.

احمدیان با بیان اینکه صادرات میوه و ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌های تابعه از اقدامات انجام شده توسط این سازمان است، خاطرنشان کرد: خرید انواع کالاهای واسطه‌ای عملکرد دولت‌های نهم و دهم در این زمینه محسوب می‌شود.

وی از تاسیس شرکت عمرانی عماد اشراق زنجان خبر داد و اذعان داشت:‌ احداث پارک بانوان به مساحت 20 هکتار در کمتر از یکسال و انجام پروژه‌های مختلف عمرانی توسط این شرکت در استان زنجان از دیگر اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول