اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای موسسه بازیافت مازندران:

کارخانه کمپوست زباله در تنکابن ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای موسسه بازیافت مازندران گفت: با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران، شهرداری تنکابن و سرمایه‌گذار بخش خصوصی کارخانه کمپوست زباله در شهرستان تنکابن ساخته می‌شود.

کارخانه کمپوست زباله در تنکابن ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سید علی حجازی رئیس هیئت امناء موسسه بازیافت مازندران و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران ظهر امروز در بازدید از محل ساخت کارخانه کمپوست زباله در تنکابن اظهار داشت: با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران، شهرداری تنکابن و سرمایه‌گذار بخش خصوصی کارخانه کمپوست زباله در شهرستان تنکابن ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران یادآور شد: سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران و موسسه بازیافت استان برای هرچه سریع‌تر عملیاتی شدن ساماندهی مشکلات حوزه پسماند همه شهرداری‌های مازندران آماده خدمتگزاری است.

حجازی تصریح کرد: زباله مشکلی ریشه‌ای در استان سرسبز و گردشگرپذیر مازندران است که با همت مسئولان ارشد برای تخصیص اعتبارات در آینده نزدیک به فرصت تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان تنکابن منطقه‌ای توریست‌پذیر است، ادامه داد: در مناطقی که خداوند زیبایی را بر بندگان خود تمام کرده به علت حضور مسافران و گردشگران تولید زباله افزایش یافته و مشکلات زیادی را برای شهرداران به وجود می‌آورد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه پسماند اثرگذار است، افزود: فرهنگ نظافت و پاکی در دین اسلام فراوان توصیه شده که با رعایت آن شهری زیبا خواهیم داشت.

حجازی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با رویکردی جدید برای خدمت‌رسانی و همیاری همه شهرداری‌های استان مازندران در بخش‌های مختلف کاری آماده همکاری است که در حوزه پسماند نیز برنامه‌های جامعی را ارائه می‌کند. 

رئیس هیئت امناء موسسه بازیافت استان مازندران طرح تفکیک از مبدا زباله را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: برای عملیاتی شدن طرح تفکیک زباله از مبدا نیاز است که این طرح با آگاهی‌بخشی به شهروندان از منزل انجام پذیرد تا از این طریق طرح با موفقیت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول