اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری:

جذب سرمایه‌گذار تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه‌گذاری‌ها مهم‌ترین راه برون رفت این استان از بحران‌های مالی و اقتصادی است.

جذب سرمایه‌گذار تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی است

ظاهر خالدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‎ها در تهران توانستیم با ارائه طرح‌های مهم و اساسی کسب مقام برتر را در زمینه ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و غرفه برتر به دست آوریم که این موفقیت مرهون تلاش این سازمان و شهرداری شهرکرد بود.

وی با اشاره به موفقیت‌های این استان در نمایشگاه و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‎ها در تهران، افزود: در این همایش توانستیم با هیئت بازرگانی سفارت کوبا در ایران رایزنی‌هایی داشته باشیم و آن‌ها را برای سفر و سرمایه‌گذاری در استان ترغیب کنیم.

خالدی ادامه داد: سعی کردیم فعالانه و برنامه‌ریزی شده در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم و با هدف برتر شدن در آن شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‎ها در تهران دو طرح از سازمان همیاری شهرداری‌های استان ارائه شد، تصریح کرد: تلاش کردیم تا در این نمایشگاه فضایی فراهم شود تا توانمندی‌ها و قابلیت‌های بی‌شمار اقتصادی چهارمحال و بختیاری را معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری بر ضرورت اقتصادی شدن گردشگری این استان تاکید کرد و گفت: باید تا می‌توان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی این استان در راستای اقتصادی شدن گردشگری این استان گام برداریم.

خالدی جذب سرمایه‌گذاری‌ها را مهم‌ترین راه برون رفت این استان از بحران‌های مالی و اقتصادی دانست و افزود: در این استان سفره بزرگی از ثروت و برکت گسترده شده ولی آن گونه که شایسته است تاکنون نتوانسته‌ایم از این نعمت خدادادی بهره بگیریم، بر همین اساس ضروری است تا از توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان بیش از پیش بهره‌گیری شود.

وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری‌ها به جای اینکه دنبال منابع درآمدی ناپایدار باشند باید با جذب سرمایه‌گذاری‌ برای خود منابع درآمدی پایدار و مهمی به دست آورند.

خالدی بر ضرورت تعامل و همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات با ادارات و سازمان‌های استان تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند با تعامل و رابطه دوطرفه با روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها در رشد و توسعه استان نقش مهمی ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با استفاده از خبرنگاران با محیط بیرون سازمانی خود به بهترین نحو ارتباط برقرار کنند و از حالت روزمر‌گی خارج شوند.

وی از خبرنگاران به عنوان دادستان‌های مردم یاد کرد و گفت: خبرنگاران با به چالش کشیدن مسئولان و گزارش خواستن از عملکرد آن‌ها می‌توانند در پیگیری مطالبات مردم نقش مهمی ایفا کنند.

خالدی تصریح کرد: ما در استان نیاز به یک انقلاب اطلاع‌رسانی، فرهنگی و تبلیغاتی داریم چراکه فضایی که هم‌اکنون در این استان حاکم است گویای این موضوع است که رسانه‌ها و مطبوعات باید بیش از پیش تلاش کنند تا مسئولان اجرایی پویایی و تحرک بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول