اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه:

سازمان همیاری کرمانشاه مسئولیت سه منطقه ویژه اقتصادی را برعهده دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه گفت: مسئولیت سه منطقه ویژه اقتصادی در کرمانشاه با سازمان همیاری شهرداری‌های این استان است.

سازمان همیاری کرمانشاه مسئولیت سه منطقه ویژه اقتصادی را برعهده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهرام کهریزی ظهر امروز در دیدار مدیر عاملان شهرداری‌های مختلف کشور با استاندار زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه مسئولیت مناطق ویژه اقتصادی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی استانداران نباید حمایت‌های مطلوب از سازمان همیاری شهرداری‌ها را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: نباید با جابه‌جایی استانداران سازمان‌های همیاری دچار مشکل شوند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه با اشاره به بدهی‌های میلیاردی سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه در ابتدای دولت نهم تصریح کرد: در حال حاضر اجرای پروژه‌های مختلف به این سازمان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه صادرات 50 درصد کشور به عراق از طریق مرز کرمانشاه انجام می‌شود، افزود: مسئولیت سه مرز به عهده سازمان همیاری شهرداری‌ها است.

کهریزی با اشاره به روان‌سازی مبادلات که از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها صورت می‌گیرد، افزود: توجه به این سازمان موجب توسعه استان‌ها در بخش‌های مختلف می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس نیز در ادامه این جلسه از حمایت استاندار فارس از سازمان همیاری شهرداری‌های خبر داد و گفت: تاکنون اقدامات مهمی از سوی این سازمان در استان انجام شده است.

محمدهادی منصوری با اشاره به اختصاص پروژه معدنی در 100 هکتار از اراضی این استان خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 500 میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه معدنی فرآوری سنگ‌های معدنی در 70 هکتار در اختیار سازمان همیاری قرار گرفته است، افزود: این پروژه با 400 میلیون تومان ارزش افزوده در استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول