اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

مدیریت ارزشی بر فضای عمرانی کشور حاکم است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مدیریت حاکم در فضای عمرانی کشور توام با فضای ارزشی است.

مدیریت ارزشی بر فضای عمرانی کشور حاکم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین تابش‌فر ظهر امروز در یادواره شهدای شهرداری‌های سراسر کشور که در سالن صبای صدا و سیمای استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: فضایی که اکنون بر مدیریت عمرانی کشور حاکم شده است فضای توام با فضای ارزشی است که اکنون و در کنار کار حاکم شده است.
قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه به برگزاری همایش یادواره شهدای شهرداری‌های کشور اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره خود دلیلی بر این ادعاست و اکنون ما افتخار می‌کنیم که در خانواده شهرداری 20 شهردار شهید را تقدیم انقلاب کردیم.
تابش‌فر در ادامه با اشاره به شهدای شهرداری‌های کشور افزود: از جمله شهدای شهرداری‌های کشور می‌توان به شهید باکری اشاره کرد که در این راه رشادت‌های بسیاری از خود داشته است.
قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: در راستای برگزاری یادواره شهدای شهرداری‌های سراسر کشور که امسال دومین یادواره آن در مشهد مقدس برگزار شده است، از مقام شامخ 547 شهید شهرداری‌های کشور تجلیل می‌شود.
وی در ادامه افزود: خانواده‌های شهیدان شهرداری‌های سراسر کشور، برکت‌های حوزه عمرانی هستند و این نیز از افتخارات ما است که در فضاهای کاری و شهری خود یاد و نام شهدا را زنده نگاه داریم.
قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور وجود خانواده‌های شهدای شهرداری‌های سراسر کشور را چراغ راه برای ادامه مسیر عنوان کرد و اظهارداشت: این افتخار برای ما است که شهرداری‌های سراسر کشور در بهسازی گلزار شهدا و زیباسازی این فضا با گل‌آرایی پیشگام شده‌اند.
تابش‌فر در ادامه به خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا در ارائه خدمات از سوی شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: هیچ شهرداری نباید در ارائه خدمات به خانواده‌های معزز شهدا غفلت کند.
قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: همچنین هیچ فردی از خانواده شهدا نباید در انجام شدن امور آنان در حوزه شهرداری‌ها معطل بماند.
وی ادامه داد: ممکن است در ارائه خدمات برخی از افراد کوتاهی‌هایی را انجام دهند که این نمی‌تواند مانع و یا عامل بازدارنده در ارائه خدمات از سوی شهرداری‌ها به خانواده‌های شهدا باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول