اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

جمع‌آوری 28 میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: در سال گذشته 28 میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 28 میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الله غلامی ظهر امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 28 میلیارد ریال از محل مشارکت‌های مردمی در این شهرستان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: کمک به اقشار نیازمند و حمایت از زوج‌های جوان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد شهرستان بویین زهرا قرار دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا افزود: برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای ایتام زیر پوشش نیز در روز‌های آینده در بخش‌های چهارگانه این شهرستان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه لزوم رسیدگی به اقشار کم درآمد در روستاها و بخش‌های محروم از توجه و نگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: لازم است با تعامل و همکاری زمینه رفع مشکلات و موانع موجود اقتصادی در کشور مهیا شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه فعالیت‌های این کمیته در حوزه مشارکت‌های مردمی گسترده است، عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های ویژه برای جذب مشارکت‌ها و حمایت‌های خیران و نیز توسعه مراکز دریافت وجوهات از ویژه برنامه‌های کمیته امداد شهرستان بویین زهرا است.

غلامی ادامه داد: در سال جاری نیز قرار است چندین همایش و جشنواره ویژه زکات در این شهرستان برگزار شود.

وی ضرورت برنامه‌ریزی دولت برای حمایت‌های مستقیم از اقشار آسیب‌پذیر را مهم دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برای احیای فرایض و آرمان‌های مختلفی مانند آزادی و رسیدگی به محرومان به وجود آمده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: در حال حاضر در حوزه شناسایی دانش‌آموزان و ایتام و نخبه نیز در بخش‌های این شهرستان فعالیت‌های متنوعی صورت گرفته که قابل توجه است.

غلامی اضافه کرد: امیدواریم که تا پایان سال جاری با تأمین اعتبارات ویژه بتوانیم گام‌های مؤثر‌تری را در این حوزه برداریم.

وی عنوان کرد: اراده و عزم قوی‌تر در هر عرصه‌‌ای می‌تواند پیش‌برنده تمام اهداف انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول