اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

مشارکت مردمی، امنیت پایدار را در جامعه ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اثر بخش بودن مشارکت مردمی در برقراری امنیت گفت: مشارکت‌ مردم در امنیت موجب پایداری آن می‌شود.

مشارکت مردمی، امنیت پایدار را در جامعه ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وجیه‌الله موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته نیروی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی نیازمند همکاری دیگر ارگان‌های دولتی است.

وی بر مهم‌بودن مشارکت‌های اجتماعی توسط پلیس تاکید کرد و افزود: جلب مشارکت مردم موجب ایجاد امنیت می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان جلب مشارکت مردم در تامین امنیت را اثربخش دانست و ادامه داد: عمق بخشیدن به امنیت از نتایج جلب مشارکت مردم است.

وی آموزش همگانی بین رده‌های صف و ستاد، افزایش خدمات‌رسانی و جلب مشارکت اجتماعی، تعامل با رسانه‌ها و بهره‌گیری از قدرت آنها را از اهداف برگزاری هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

موسوی از انتخاب یک شعار برای هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: هر روز از هفته نیروی انتظامی هم یک شعار خاص خواهد داشت.

وی شعار اصلی هفته نیروی انتظامی را سرمایه اجتماعی اساس اقتدار است اعلام کرد و گفت: برگزاری همایش 110 هزار نفری دفاع شخصی را همزمان با سراسر کشور از برنامه‌های مهم روز نخست هفته نیروی انتظامی است.

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان شعار روز دوم هفته نیروی انتظامی را اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی عنوان و اضافه کرد: پلیس، دانش و فناوری، پلیس، کارآمدی و پاسخگویی به ترتیب شعارهای روز سوم و چهارم هفته نیروی انتظامی است.

وی پلیس، رسانه و پیشگیری اجتماعی را شعار روز پنجم هفته نیروی انتظامی اعلام و اضافه کرد: پلیس، ولایت مداری و فداکاری شعار روز ششم است که در این روز فرماندهان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند.

موسوی پلیس، جامعه و پاسداری از ارزش‌ها را شعار روز هفتم هفته نیروی انتظامی اعلام کرد و افزود: پرسنل نیروی انتظامی در این روز در نماز جمعه حضور می‌یابند.

وی انتظارات فرماندهان نیروی انتظامی را از ارگان‌هایی مانند استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، آموزش و پرورش، شرکت‌های خدماتی، انتقال خون و بنیاد شهید را در جلسه مطرح و خواستار مساعدت این ارگان برای برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول