اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20:

آموزش‌های شهروندی نقش موثری در مشارکت‌پذیری مردم دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با تاکید بر اهمیت آموزش‌های شهروندی گفت: آموزش‌های شهروندی نقش موثری در ایجاد حس مشارکت‌پذیری عموم شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری دارد.

آموزش‌های شهروندی نقش موثری در مشارکت‌پذیری مردم دارد

سعید شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: مجهزترین آزمایشگاه کشت بافت گیاهی در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرستان ری واقع در چهار راه چشمه علی، بوستان فجر راه‌اندازی می‌شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه ساختمان جدید مرکز آموزش گل و گیاه با مساحت یک هزار و 500 مترمربع به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای آگاهی شهروندان و اثربخشی بیشتر آموزش‌های شهروندی بخش‌های مختلفی از جمله کتابخانه تخصصی با بیش از 3 هزار جلد کتاب، آزمایشگاه گیاه پزشکی، آزمایشگاه کشت بافت گیاهی، کلاس تئوری، گلخانه، اتاق پرورش قارچ خوراکی و بسترهای تولید ورمی کمپوست در این مرکز در نظر گرفته شده است.

وی به سابقه 9 ساله فعالیت مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری آموزش‌های تخصصی و عمومی در زمینه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز شهری، آشنایی با درختان و درختچه‌ها، پرورش قارچ خوراکی، گیاهان آپارتمانی، سبزی‌کاری در منزل و تولید کمپوست خانگی، برپایی تورهای علمی و آموزشی و مشاوره‌های گیاه پزشکی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز محسوب می‌شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان با تاکید بر اهمیت آموزش‌های شهروندی افزود: آموزش‌های شهروندی نقش موثری در ایجاد حس مشارکت‌پذیری عموم شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری دارد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول