اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج:

تحقق اهداف سازمان پارک‌ها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر و توسعه بیشتر فضاهای سبز نیازمند همکاری و مشارکت‌های مردمی هستیم.

تحقق اهداف سازمان پارک‌ها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع صبح امروز در جلسه شورای شهر کرج اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر با توجه به افزایش جمعیت از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج ادامه داد: هر چه بیشتر بتوانیم سرانه فضاهای سبز در کرج را بیشتر کنیم به استانداردها نزدیک‌تر خواهیم شد.

وی به احداث و بازسازی 70 پارک در کرج طی فعالیت شورای سوم خبر داد و افزود: این سازمان برای ارتقای سرانه‌های فضاهای سبز در این کلانشهر اقدامات بسیار مطلوبی را انجام داده، اما با توجه به رشد روز افزون کرج و سرریز شدن جمعیت نتوانسته‌ایم فضاهای سبز در این کلانشهر را به استانداردهای لازم برسانیم.

این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از شهروندان کرجی به منظور استفاده مطلوب از این گونه فضاها افزود: فرهنگ نگهداری از فضاهای سبز در بین شهروندان کرجی نهادینه شده و خانواده‌ها و افرادی که از این فضاها استفاده می‌کنند، نهایت دقت را دارند.

زارع تأکید کرد: مشارکت‌های مردمی در امر نگهداری فضاهای سبز تا کنون توانسته ما را در اجرایی کردن برنامه‌ها و همچنین توسعه فضاهای سبز یاری دهد.

وی تصریح کرد: عدم توجه به فضاهای سبز توسط مردم و تخریب این گونه فضاها علاوه بر کاهش سرانه فضاهای سبز هزینه‌های کلانی را به منظور بازسازی مجدد آنها به دوش ما می‌اندازند.

مدیر عامل سازمان پارک‌های کرج گفت: اگر مردم به حقوق یکدیگر احترام بگذارند و در جهت حفظ و نگهداری فضاهای سبز بکوشند ما نیز می‌توانیم با اجرایی کردن برنامه‌های کلان سرانه فضاهای سبز در این شهرستان را با رشد بیشتری مواجه سازیم.

زارع در ادامه سخنان خود به برپایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در کرج اشاره کرد و متذکر شد: استقبال بی‌نظیر شهروندان از این نمایشگاه نشان دهنده علاقه شهروندان به فضاهای سبز و گل و گیاه است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: طی یک هفته برپایی این نمایشگاه بیش از 250 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند، اما کوچک‌ترین خسارتی به گل‌ها و گیاهان محوطه‌ای نمایشگاه وارد نشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول