اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مشارکت مردم لرستان برای آزادی زندانیان رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزاری جشن‌های گلریزان را مصداق عمل صالح دانست و گفت: مشارکت مردم لرستان در کمک به آزادی زندانیان هر سال ‌رو به افزایش است.

مشارکت مردم لرستان برای آزادی زندانیان رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح امروز در مراسم جشن گلریزان که در محل مجتمع جهانگردی خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان در سال حمایت از تولید ملی، گامی در جهت بازگرداندن نیروی کار به جامعه است، گفت: کسی که برای آزادی یک نیروی کار از بند زندان کمک کند، علاوه بر‌ پاداش معنوی در حقیقت کمک به آزادی یک نیروی کارکرده است.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان جلوه‌ای از سخاوتمندی و ایثار مردم نوع‌دوست در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده آنان است، اظهار داشت: مشارکت مردم لرستان در کمک به آزادی زندانیان هر سال ‌رو به افزایش است که بیانگر روحیه سخاوتمندی مردم نیکوکار این استان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان جشن گلریزان را مصداق بارز عمل صالحی دانست که نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش فراوان است.

وی گفت: جشن گلریزان که به همت ستاد دیه و اداره‌کل زندان‌های لرستان برگزار می‌شود، اقدامی اساسی برای سلامت جامعه است.

میرعمادی در ادامه از کمک‌های سخاوتمندانه مردم لرستان در کمک به آزادی زندانیان گرفتاری که به دلیل غفلت و اشتباه در بند زندان به سر می‌برند، قدردانی کرد.

در ادامه رئیس ‏کل دادگستری لرستان با بیان اینکه میزان جرم با زندانی کردن مهار نمی‏شود، گفت: 4 هزار و 500 نفر در زندان‌های استان لرستان به سر می‌برند.

جعفر بدری افزود: مشکل زندانیان از زمان تشکیل زندان‌ها در تمام دنیا به وجود آمده و با ورود زندانی به زندان اعضای خانواده این فرد دچار آسیب می‏شوند.

وی با بیان اینکه سالانه 800 هزار نفر وارد زندان‌های کشور می‏شوند، افزود: یکی از سیاست‌های دستگاه قضا در خصوص زندانیان این است که مجازات زندان را به حداقل برساند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول