اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

مشارکت مردم در اداره امور شهری شوشتر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مشارکت مردم شوشتر در اداره امور شهری باید افزایش یابد و به این دلیل باید برنامه‌ریزی کرد تا مقدمات این مهم فراهم شود.

مشارکت مردم در اداره امور شهری شوشتر افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: باید مشارکت مردم شهر در امور شهری افزایش یابد و به این دلیل باید به دنبال اجرای برنامه‌های تشویقی در این باره باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهردار محله در شوشتر گفت: طرح شهردار محله در شوشتر ابتکار بسیار خوبی است که از طرف یکی از اعضای شورای اسلامی پیشنهاد شده است ولی به دلیل سوء برداشت از نحوه اجرای این طرح در شوشتر اجرای آن متوقف شده است.

این مقام مسئول افزود: اجرای طرح شهردار محله به نوعی مشارکت مردم را در اداره شهر افزایش می‌دهد و باید در راستای اجرای این طرح در سطح شوشتر تلاش کرد.

حسین‌زاده بیان کرد: این اقدام یکی از فعالیت‌های مثبت شورای اسلامی شهر است و اجرای این طرح در هر زمانی که از عمر شورای اسلامی شهر باقی باشد مفید خواهد بود.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: باید این طرح در شورای اسلامی شهر مدون می‌شد و مرام‌نامه‌ای بر اساس قانون برای این مجموعه در نظر گرفته می‌شد که در شرایط کنونی برای این مهم باید تلاش کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید برای جایگزینی شهرداران محله نیز تدبیری صحیح داشت زیرا ممکن است افرادی از منطقه‌ای به منطقه‌ای دیگر در شهر منتقل شوند و یا به نحوی از شهرستان شوشتر به شهری دیگر بروند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول