اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد

افزایش مشارکت مردمی مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه کرامت

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر مشهد گفت: مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه کرامت امسال نسبت به سال قبل، افزایش مشارکت مردمی در برنامه‌های جاری است.

افزایش مشارکت مردمی مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه کرامت

جواد داودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد مقدس، از مدت‌ها قبل، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت انجام داد و در این زمینه هماهنگی‌های لازم را با معاونت فرهنگی و همچنین سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد انجام دادیم.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: در جلسه گذشته شورای شهر نیز این برنامه‌ها مجدداً بازبینی شد و  علی‌اکبر عصارنیا نیز به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد این برنامه‌ها را رسما اعلام کردند.

داودآبادی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های امسال این است که در تمام برنامه‌ها، مشارکت مردمی دیده شده و دارای جایگاه خاصی است و از این لحاظ می‌توان گفت که برنامه‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در سال جاری دارای نکات مثبت و متمایز بسیار زیادی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ها در دو بخش مجزا برای دهه کرامت و همچنین بزرگداشت دفاع مقدس تدارک دیده شده است و هر کدام قالب‌های خاص خود را دارد و باید این نکته را یادآوری کنیم که این برنامه‌ها در قسمت تئوری دارای بهترین شرایط است و امیدواریم که سازمان فرهنگ و تفریحی نیز در مقام اجرا، به‌خوبی از عهده آنها برآید.

عضو شورای شهر مشهد با اشاره به اقدامات فرهنگسرای پایداری در زمینه هفته دفاع مقدس نیز تاکید کرد: مجموعه اقدامات فرهنگسراها، که به ‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، در همه زمینه‌ها تاکنون بازخورد بسیار مناسبی داشته است و فرهنگسرای پایداری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

داود‌آبادی عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های عمومی که برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است، فرهنگسرای پایداری نیز در دهه کرامت و همچنین هفته دفاع مقدس، برنامه‌های تخصصی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول