اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان:

تمام روستاهای نهاوند از نعمت برق برخوردارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: در حال حاضر تمام روستاهای شهرستان نهاوند از نعمت برق برخوردار هستند.

تمام روستاهای نهاوند از نعمت برق برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت توزیع برق استان در جریان روند فعالیت‌های صنعت برق قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید مهندس تیموری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت گزارشی از روند فعالیت‌های این شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان اظهار داشت: در حال حاضر تمام روستاهای شهرستان نهاوند از نعمت برق برخوردار هستند.

حاجی‌رضا تیموری با تأکید بر استفاده از نیروهای متخصص در صنعت برق افزود: همواره در جذب نیروهای بومی و توانمند در مجموعه برق شهرستان نهاوند تلاش شده است.

وی بیان داشت:‌ رفع ضعف ولتاژ منطقه دوخواهران، نصب روشنایی معابر سه‌راهی دهفول، جذب سرمایه‌گذاران در بخش احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک، جابه‌جایی و تعدیل بار ترانس‌های توزیع و اصلاح شبکه‌های برق در بعضی از مناطق دارای ضعف ولتاژ و... از اهم اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان تصریح کرد: در راستای جلوگیری از سرقت شبکه‌های توزیع با استفاده از کابل خودنگهدار، اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام گرفته است که در صورت تأمین منابع مالی، در سطح گسترده‌تری اقدام خواهد شد.

در ادامه مهدی سنایی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسالمی ضمن تشکر از خدمات مدیرعامل برق استان و قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان صنعت برق استان اظهار داشت: لازم است با استفاده بیشتر از منابع داخلی و استانی برای اصلاح و توسعه زیرساخت‌ها در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار برای تمام مشترکان به خصوص برای کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در استان دارند شرایط لازم فراهم شود.

در این دیدار از سوی نماینده نهاوند در مجلس، مسائل و مشکلات برق در حوزه شهرستان و روستاها مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد در این مورد اقدامات لازم به عمل آید.

وی در پایان آمادگی خود را در راستای حمایت از طرح‌های وزارت نیرو در صنعت برق استان اعلام داشت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول