اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای از میان برداشتن تحریم‌ها

جشن خودکفایی ملی کنتورسازی برق در قزوین

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) جشن خودکفایی ملی کنتورسازی برق کشور در شهر صنعتی البرز استان قزوین با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار شد تا موفقیتی دیگر در راستای شکستن تحریم‌ها رقم بخورد.

جشن خودکفایی ملی کنتورسازی برق در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، ظهر امروز جشن خودکفایی ایران در عرصه کنتورسازی برق، هم‌زمان با میلاد با سعادت ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در شرکت کنتورسازی ایران در شهر صنعتی البرز استان قزوین برگزار شد.

در جشن خودکفایی؛ دکتر علی ذبیحی، قائم مقام وزیر نیرو، محمد‌صادق مفتح، قائم مقام اجرایی وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده ولی فقیه استان قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین، احمد عجم، استاندار قزوین، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، داود محمدی، امام جمعه شهر الوند، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور، فرماندار شهرستان البرز، غلام‌رضا حسن‌پور و برخی دیگر از مسئولان استان و شهرستان البرز حضور داشتند.

سیداحمد عاملی، رئیس هیئت مدیره شرکت کنتورسازی ایران در ابتدای مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران و مسئولان عالی رتبه کشور، استان و شهرستان، با اشاره به عدم قطع برق در سال‌های اخیر کشور اظهار کرد: خادمان صنعت برق با تلاش خود توانسته‌اند از قطعی برق در کشور جلوگیری کنند و تأمین‌کننده برق کشور باشند.

وی با اشاره به شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: شعارهای مقام معظم رهبری سیر تکاملی یافته و سال 91 را با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، به سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام‌گذاری کرده‌اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت کنتورسازی ایران در پایان با اشاره به طرح‌ها و دستاوردهای شرکت کنتورسازی ایران، خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت‌ها و موقعیت‌های حاضر از سوی همکاری مسئولان و همت متخصصان کشور بوده که امید است این توسعه و رشد با تلاش نیروها و کارکنان ماهر هم‌چنان ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است مراسم جشن خودکفایی، با اجرای موسیقی توسط دلاوران ارتش لشگر 16 زره‌ای قزوین و تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر کارکنان شرکت کنتورسازی ایران به پایان رسید.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول