اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

آغاز عملیات جابه‌جایی برق 33 کیلوولت مسیر زیرگذر گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به برطرف شدن موانع سد راه عملیات جابه‌جایی برق 33 کیلوولت مسیر زیرگذر شهری گچساران گفت: عملیات اجرایی جابه‌جایی این خط برق آغاز شده است.

آغاز عملیات جابه‌جایی برق 33 کیلوولت مسیر زیرگذر گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه زیرگذر این شهرستان اظهار کرد: زیرگذر شهری گچساران یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری بوده که نقش مهمی در کاهش و روان‌سازی ترافیک شهری دارد.

توقف وسایل نقلیه در مسیر زیرگذر ممنوع شود

فرماندار گچساران با بیان اینکه محل اجرای این پروژه در مرکز شهر است، افزود: تاکنون تأخیراتی در روند اجرای این پروژه بوجود آمده بود که با برگزاری جلسات مختلف، ارائه راهکارهای عملی و اجرای تصمیمات مؤثر و لازم اکنون این پروژه با شتاب در حال اجرا است.

شفیعی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و تردد بیشتر وسایل نقلیه درون شهر ابراز داشت: باید با اتخاذ تدابیر لازم و برنامه‌ریزی دقیق مدت اجرای این پروژه به حداقل رسانده شود.

وی بهره‌برداری از این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن را خواسته مردم و مسئولان عنوان کرد و از پیمانکار خواست تا ضمن رعایت اصول فنی و استاندارد و به‌کارگیری تمام اصول مهندسی در احداث زیرگذر، روند اجرای این پروژه را تسریع دهد.

شفیعی به ترافیک ضلع جنوبی زیرگذر در محدوده پمپ بنزین تا مرکز شهر اشاره کرد و با اشاره با بازگشایی این معبر و عریض شدن خیابان تصریح کرد: برخی شهروندان و مغازه‌داران این محدوده، وسایل نقلیه خود را در این محل پارک می‌کنند.

وی ادامه داد: توقف و پارک وسایل نقلیه در این نقطه سبب ایجاد ترافیک شده که لازم است با نصب تابلوهای توقف ممنوع از توقف وسایل نقلیه جلوگیری شود.

شفیعی این کار را سبب تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه عنوان کرد و از پیمانکار و راهنمایی و رانندگی خواست تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

پیمانکار زیرگذر هر دو هفته یکبار گزارش عملکرد ارائه دهد

فرماندار گچساران در زمینه جابه‌جایی برق 33 کیلوولت مسیر زیرگذر نیز از نمایندگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خواست تا عملیات جابه‌جایی این خط برق را آغاز کنند.

شفیعی بیان داشت: با توجه به تخریب اماکنی که مانع و سد راه جابه‌جایی این خط برق بودند، پیمانکار پروژه جابه‌جایی برق 33 کیلوولت می‌تواند نسبت به آغاز عملیات اجرایی این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اظهار نظر پیمانکار پروژه زیرگذر مبنی بر وجود برخی مشکلات بر سر راه اجرای این پروژه از کارشناسان دفتر فنی فرمانداری و شهرداری خواست تا به همراه پیمانکار بازدید میدانی از پروژه داشته باشند و این مشکلات را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه و عملیاتی کنند.

فرماندار گچساران آسفالت نشدن و توقف وسایل نقلیه در محدوده خیابان شهید امینی تا هتل وفا را از دیگر موارد مهم و قابل بررسی عنوان کرد.

شفیعی از پیمانکار خواست تا نسبت به آسفالت و نصب تابلو توقف ممنوع در این محدوده نیز اقدام کند.

وی گفت: پیمانکار زیرگذر با ارائه گزارش دو ماهه‌ اخیر روند اجرای این پروژه، روند ارائه گزارش به صورت هر دو هفته یکبار را ادامه دهد تا اطلاعات کافی در اختیار فرمانداری قرار گرفته و تصمیمات لازم در زمینه مشکلات احتمالی اتخاذ شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول