اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امداد و نجات کشور خبر داد

توزیع جیره یک ماه اقلام زندگی برای 20 هزار خانواره زلزله‌زده/ زلزله‌زدگان با کمبود سوخت و مشکل برق مواجهند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور از توزیع جیره یک ماهه اقلام زندگی برای 20 هزار خانوار روستایی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد.

توزیع جیره یک ماه اقلام زندگی برای 20 هزار خانواره زلزله‌زده/ زلزله‌زدگان با کمبود سوخت و مشکل برق مواجهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمود مظفری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران گفت: این جمعیت حضور مستمر مداوم در منطقه دارد و با استقرار ستادهای ویژه دائمی در شهرستان‌های زلزله‌زده و مرکز استان آذربایجان‌شرقی تمام تلاش خود را مصروف خدمت و ارائه خدمات به زلزله‌زدگان کرده است.

وی افزود: آنچه وظیفه هلال‌احمر در خصوص اسکان اضطراری و تأمین مایحتاج ضروری بوده به تعداد مورد نیاز اعم از چادر، نایلون، چراغ خوراک‌پزی، لباس گرم، پتو و اقلام زندگی را تأمین و در اختیار عزیزان زلزله‌زده قرار داده است.

مظفری گفت: با سرد شدن هوا جمعیت هلال‌احمر پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده و کیسه خواب، چادرهای اقلیمی، لباس گرم به مقدار مورد نیاز دپو کرده است.

وی تأکید کرد: سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها با وجود اینکه نصب شده‌اند ولی برای دفع فاضلاب و مسائل بهداشتی اقدام جدی باید از سوی دستگاه‌های ذیربط آنها برای فاضلاب روستایی و بهداشت محیط صورت گیرد.

رئیس ستاد امداد و نجات کشور تسریع در ساخت اماکن دامی و مسکونی را یکی از نیازهای اصلی مردم برشمرد و خواستار تلاش بیشتر با همکاری مردم و مسئولان در به سرانجام رساندن آنها و تأمین سرپناه برای زلزله‌زدگان شد.

وی به برخی مشکلات روستاییان اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه هیتر برقی توزیع شده، ولی اداره برق سیم‌کشی مطمئنی برای استفاده از هیتر انجام نداده و همچنین والور توزیع و اکنون کمبود سوخت در منطقه وجود دارد که امیدواریم دراین زمینه نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول