اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان در مجلس خواستار شد

اولویت‏بندی مشکلات حوزه برق در سمنان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، اولویت‏بندی مشکلات حوزه برق را در شهرستان سمنان خواستار شد.

اولویت‏بندی مشکلات حوزه برق در سمنان

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی پیش از ظهر امروز در جلسه‏ مشترک پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در حوزه برق که با حضور فرماندار سمنان و مدیرعاملان شرکت‏های توزیع و برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد، خواستار اولویت‏بندی مشکلات حوزه برق به صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در شهرستان سمنان شد.

وی تصریح کرد: با برنامه‏ریزی کارشناسی با توجه به شرایط موجود و منابع و امکانات در اختیار می‏توان نیازمندی‏های منطقه را پاسخ داد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همسو شدن نیازمندی‏ها و پیگیری توأم با تقسیم کار در راستای اجرای مصوبات سفر هیئت دولت در شهرستان را در این زمینه راه‏گشا دانست.

علی‏اصغر جمعه‏ای، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان نیز با اشاره به اهمیت توسعه صنعت در رفع مشکل اشتغال گفت: تامین و رفع مشکلات برق واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در استان باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: وجود صنایع بزرگ در استان نیاز به فراهم شدن بستر لازم داشته و زمان‏بر است.

سیدمحمد موسوی‏زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این جلسه گفت: در خصوص توزیع برق در شهرستان اعم از مسکونی و صنعتی مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل برق منطقه‏ای سمنان نیز بیان داشت: با زیرساخت‏های ایجاد شده تا 20 سال آینده مشکلی در خصوص تولید برق وجود نداشته و با حمایت بیشتر و مشارکت دولت در تولید برق، توسعه و تولید بیشتر در استان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول