اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

کنتورهای برق مشترکین روستایی کردستان تکخوانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از تکخوانی کردن کنتور مشترکین برق روستایی خبر داد و گفت: این موضوع در اولویت‌های کاری این شرکت قرار گرفته است.

کنتورهای برق مشترکین روستایی کردستان تکخوانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد مصطفی نجفیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید مدیریت برق شهرستان سقز اظهار داشت: موضوع تکخوانی شدن روستاهای بالای 200 خانوار به عنوان یکی از مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان یکی از اولویت‌های کاری شرکت است و تمامی مدیران شهرستان‌ها باید این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان، این موضوع یکی از خواسته‌های به حق مشترکین روستایی است و تحقق آن تاثیر زیادی در افزایش رضایتمندی آنان خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از هیوا خرم مدیر قبلی برق سقز به عنوان یکی از مدیران تلاشگر و خوش‌فکر شرکت توزیع نیروی برق، دلیل جابجایی وی را نیاز به تجربه و خلاقیت در حوزه ستادی اعلام و اظهار امیدواری کرد وی در حوزه ستادی نیز در انجام مسئولیت‌های سازمانی موفق باشد.

نجفیان افزود: ‌سیدمحمد فتحی یکی از مدیران پرتلاش و منظم شرکت توزیع نیروی برق کردستان است که سابقه زیادی در مدیریت شهرستان‌های تابعه دارد و علت انتخاب وی به این سمت تجربه و تخصص بالای وی در امور مدیریتی است که امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها و همدلی و همکاران در برق، وی همچون گذشته بتواند به خوبی از عهده مسئولیت‌های سازمانی برآید.

وی با اشاره به میانگین سنی پرسنل اظهار داشت: شرکت ما در زمره جوان‌ترین شرکت‌های توزیع سراسر کشور است که امید است از ظرفیت نیروی جوان و باانگیزه در راستای پیشبرد امور به طور مطلوب استفاده شود.

فرماندار سقز نیز در ادامه این مراسم با اشاره به مشارکت 80 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، این مشارکت و حضور فعالانه را ناشی از اعتماد‌سازی دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و گفت: بدون شک عملکرد دستگاه‌های دولتی در شهرستان به گونه‌ای بوده که توانسته حداکثر اعتماد به نظام را در بین مردم ایجاد کند.

کریم افشاریان افزود: عملکرد اداره برق نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان به خوبی توانسته انتظارات مردم و مسئولان را برآورده سازد.

وی به تامین کامل برق در شب انتخابات باوجود وضعیت بارش برف و کولاک اشاره و تصریح کرد: در وضعیت نامناسب جوّی در شب انتخابات همگان شاهد زحمات پرسنل اداره برق شهرستان بودند که به لطف این زحمات، انتخابات بدون هیچ‌گونه نگرانی و قطعی برق و در نهایت آرامش برگزار شد و این جای قدردانی دارد.

افشاریان از  اداره برق سقز به عنوان دستگاهی که کمترین شکایت مردمی را داشته است، یاد کرد و اظهار امیدواری کرد روند خدمت‌رسانی به مردم از سوی ارگان‌های دولتی بیشتر و بهتر شود.

در پایان این مراسم از هیوا خرم مدیر قبلی برق سقز قدردانی و سیدمحمد فتحی به عنوان مدیر جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول